n
דף הבית / בת ים / בת ים: מאות הגיעו להתנדב לכיתת הכוננות

בת ים: מאות הגיעו להתנדב לכיתת הכוננות

ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, עדכן לגבי כיתת הכוננות שתתחיל לפעול בקרוב וגם התייחס לנושאים נוספים לאחר הערכת מצב שהתקיימה בלילה

הערכת מצב חמל צביקה ברוט צילום דוברות עיריית בת ים
צילום: דוברות עיריית בת ים

עדכון ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, נכון ליום ראשון בלילה בנושא- תמונת מצב, כיתות כוננות, אתרי הבניה, סיוע לדרום ופירוק סוכות:

ברוט: "קיימנו הערכת מצב לקראת מחר במרכז החירום העירוני שלנו. אבקש לעדכן אתכם בכמה נושאים:

תמונת מצב: באזעקה שהיתה אתמול בערב (ראשון) לא היו נפילות בעיר. כחצי שעה לאחר מכן זוהתה נפילה בים ונשמע פיצוץ, אך לא הופעלה אזעקה כיוון שלא היתה סכנה לנפילה בשטח הבנוי של העיר. בנוסף נמשכת הפריסה הבטחונית הנרחבת בכל השכונות בבת-ים, ליתר ביטחון.

כיתות כוננות: קיימנו הערב את המפגש הראשון של הנרשמים לכיתת הכוננות העירונית. כ-200 תושבים ותושבות הגיעו, ובימים הקרובים תתבצע בדיקה על ידי המשטרה לעמידה בתנאי הסף. קבעתי יעד לפיו בתוך שבוע כיתות הכוננות צריכות להתחיל לפעול באופן שוטף. תודה לכל המשתתפים על רוח ההתנדבות והרצון לסייע לנו בשמירה על הבית. אין עליכם בעולם!

אתרי הבניה: קיימתי התייעצות עם ראשי הערים של ראשל״צ, חולון, רמת גן וגבעתיים. החלטנו שבשלב זה אנו ממשיכים לסגור את אתרי הבניה כפי שהנחיתי בעיר לפני שבוע, בשל הרצון למנוע חיכוך מיותר עם הפועלים בימים רגישים אלה. במקרים של ביצוע עבודות דחופות הדבר יבוצע עם אבטחה צמודה.

סיוע לדרום: לצד ניהול מצב החירום בעיר, אנו ממשיכים לסייע לתושבי הדרום וללוחמי צה״ל בכל דרך אפשרית. אנו מארחים כעת בעיר כ-50 משפחות משדרות ועוד כמה משפחות מהצפון. במקביל במהלך השבת הוצאנו משלוח דחוף של 150 אפודים שלנו עבור כיתות הכוננות ביישובים בעוטף עזה, בעקבות פניה דחופה שקיבלתי מראש אחת המועצות שם. אנו ממשיכים לסייע בכל תחום שרק ניתן.

פירוק סוכות: בשל המלחמה, תושבים רבים טרם פרקו את הסוכות שמוצבות ברחובות העיר ובחצרות הבתים. אנא, מצאו את הזמן השבוע לפרק את הסוכות שעלולות בנסיבות מסוימות להיות סכנה ביטחונית במרחב הציבורי בימים אלה.

אנו מסיימים כעת יממה לא פשוטה, בה השתתפנו בארבע לוויות של בני עירנו. בנוסף נאלצתי להודיע לתושב עירנו שבנו נרצח בפיגוע, ארבעה ימים לאחר שבישרנו לו שבתו נרצחה גם היא. ועם זאת לצד הכאב, אנו מרגישים את האחדות ורוח הלחימה של התושבים שלנו, ושואבים עידוד מעוז רוחם של הלוחמים והמתיישבים בדרום.
זה לא יהיה קל, אבל אנחנו נתגבר ביחד, נדע להתחזק – ולנצח. יחד נעבור את התקופה הזו עם הרבה מקצועיות וערבות הדדית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות