n
דף הבית / צרכנות / מפנים בקלות: כל מה שחשוב לדעת על פינוי חפצים מהדירה

מפנים בקלות: כל מה שחשוב לדעת על פינוי חפצים מהדירה

קיבלתם דירה בירושה? עוברים לדירה ישנה? אולי זה הזמן להזמין שירות לפינוי החפצים

פינוי דירה
צילום - freepik

במאמר הבא נסביר מתי תצטרכו להזמין שירות לפינוי חפצים, למה זה כדאי וגם, מה חשוב לדעת על העבודה? כל התשובות.

מתי תצטרכו פינוי דירה?

קבלת דירה בירושה – ברוב המקרים, כאשר מקבלים דירה בירושה, מקבלים אותה ביחד עם התכולה והפריטים שפשוט אינם רלוונטיים למי שיגור בה. במצב כזה, סביר להניח שתרצו לפנות בעצכם את הפריטים היקרים ואלה שיש להם ערך סנטימנטלי, ורק לאחר מכן להזמין שירות לפינוי חפצים.

מעבר דירה – מעבר דירה זו הזדמנות מצוינת להיפטר מכל התכולה שלא משמשת אתכם בשום צורה. במצב כזה, תוכלו להזמין שירות הובלה ולאחר מכן שירות לפינוי החפצים הישנים.

פינוי מחסנים ומקלטים – אנחנו מניחים שכולכם מכירים את התופעה שבה דיירי הבניין מאחסנים במקלט תכולה שאים נאמר, לא בדיוק משמשת אותם בלשון המעטה. במצב כזה, שתצטרכו באמת את המקלט בתקופה ביטחונית מתוחה, פשוט לא תוכלו להשתמש בו.

לכן, מומלץ להזמין שירות לפינוי התכולה מהמקלט, כמובן לאחר שוועד הבית הגיע להסכמה על כך עם כל הדיירים.

פינוי עסק – במקרים בהם בית עסק כל שהוא סיים את פעילותו, מומלץ להזמין שירות לפינוי התכולה שהצטברה בו עם השנים.

פינוי דירה ישנה – במקרים בהם אתם רוכשים דירה ישנה ומוזנחת שמלאה בתכולה שבעל הדירה לא הצליח לפנות, תצטרכו להזמין את השירות.

פינוי דירה מקצועי – למה זה כדאי?

נפתח בשורה התחתונה – זמן שווה כסף. אז במידה ומדובר בפריטים בודדים, כמו ספה וטלוויזיה ישנה, תוכלו לעשות את זה בעצמכם עם איזה טנדר. אך במידה ומדובר בדירה שמלאה בתכולה, לא רק שזה ייקח לכם המון זמן, ברוב המקרים טכנית פשוט לא תצליחו לעמוד במשימה.

פרמטר חשוב נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא הבטיחות. ברוב המקרים לא מדובר בדירות חדשות עם תכולה שרק מחכה בתור ובצורה מסודרת שתפנו אותה משם.

בדרך כלל מדובר בדירות ישנות שמכילות רהיטים מתפרקים ומתפוררים, מה שיכול להוות עבורכם למפגע בטיחותי של ממש. לכן, מומלץ להזמין שירות מקצועי של פינוי של חפצים שונים ופשוט להימנע מלעשות את זה בעצמכם.

איך זה עובד בפועל?

אז כפי שציינו, נציג החברה יגיע אליכם לביקור מוקדם על מנת לתכנן תכנית פינוי מסודרת. חברה מקצועית ומנוסה תתחיל בהליך של מיון הפריטים ותסמן אותם. לכל תכולה יש את היעד שלה ועל החברה לפנות אותה לאתרי פסולת ייעודיים ולא סתם לזרוק אותה לצד הדרך.

חברה מקצועית תגדיר מראש באילו אמצעים היא מתכוונת לפנות את התכולה, האם היא מתכוונת להשתמש במשאית, מנוף, מכולה, ארגזים לפינוי חפצים שבירים ועוד.

מה חשוב לדעת לפני?

ראשית, אל תתפתו לקבל הצעת מחיר בטלפון, דרשו מנציג החברה המקצועית להגיע אליכם הביתה על מנת להעניק לכם ייעוץ. כך איש המקצוע יוכל להעריך מקרוב את עלות העבודה, את המורכבות שלה ולהציג לכם תכנית מסודרת של הפרויקט.

דרשו הצעת מחיר מסודרת שתכלול את כל השלבים של העבודה, החל משלב התכנון והמשך בפינוי החפצים עצמו. זכרו, מה שלא כתוב לא באמת קיים ועל מנת להימנע מהפתעות לא נעימות במהלך הפינוי, כל הסעיפים צריכים להיות כתובים.

זקוקים לשירות פינוי תכולה מדירה? למידע בקרו באתר צ'לו פינוי דירה.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קריזי

קרייזי ליין מציגים קולקציית אביב קיץ 2024

תפריט נגישות