n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / סופ"ש מדמם בכבישי חולון

סופ"ש מדמם בכבישי חולון

שני גברים נפצעו קשה בשתי תאונות שונות שהתרחשו בחולון במהלך סוף השבוע, האחד רוכב אופנוע והשני רוכב קורקינט חשמלי.

תאונה אמבולנס קורקינט צילום חגי נתני תיעוד מבצעי מדא
צילום ארכיון: תיעוד מבצעי מד"א

שני רוכבי דו גלגלי, סיימו את סוף השבוע ביית החולים וולפסון, כשהם במצב קשה בעקבות שתי תאונות שונות שהתרחשו בשישי ובשבת.

בשבת בבוקר בשעה 10:32 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בכביש 44 סמוך לצומת חולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, רוכב אופנוע בן 63 במצב קשה ולא יציב עם חבלות בפנים ובגפיים.

פראמדיק מד"א רונן כהן סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק גדול מהאופנוע כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בפנים ובגפיים. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות ונוזלים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

בצהריי יום שישי בשעה 15:30 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על רוכב קורקינט חשמלי שהחליק ברחוב מקווה ישראל בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 50 במצב קשה, עם חבלת ראש.

פראמדיק מד"א שחר חזקלביץ וחובש בכיר במד"א בן סחייק סיפרו: "ראינו את הגבר שוכב כעל הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא החליק במהלך רכיבה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות