n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: הצלחה רבה למיזם "מדברים הורות בקהילה"

רמלה: הצלחה רבה למיזם "מדברים הורות בקהילה"

בשנה האחרונה פועל בעיר המיזם "מדברים הורות בקהילה" של מכון אדלר וקרנות הביטוח הלאומי בהובלת הבית להורים ברמלה ובשותפות מוטב יחדיו של המחלקה לשירותים חברתיים עיריית רמלה

בשנה האחרונה בעיר המיזם "מדברים הורות בקהילה" של מכון אדלר וקרנות הביטוח הלאומי בהובלת הבית להורים ברמלה ובשותפות מוטב יחדיו של המחלקה לשירותים חברתיים עיריית רמלה
צילום: דוברות העירייה

הורות הייתה מאז ומעולם נושא שהעסיק את בני האנוש. ההורות כיום דורשת מאתנו התמודדויות עם אתגרים חדשים וההורים נדרשים למשימות רבות ותובעניות.

המיומנות המשתנות, שנדרשות מההורים במהלך התפתחות הילד מהוות אתגר כאשר התפקיד ההורי הינו התפקיד היחידי אליו אנו נכנסים ללא הכשרה מוקדמת.

בדיוק לצורך כך פועל בשנה האחרונה בעיר המיזם "מדברים הורות בקהילה" של מכון אדלר וקרנות הביטוח הלאומי בהובלת הבית להורים ברמלה ובשותפות מוטב יחדיו של המחלקה לשירותים חברתיים עיריית רמלה.

השבוע הגיעו לבקר ולעמוד מקרוב את הצלחת התכנית ברמלה ראש העיר, מיכאל וידל,  מנכ"לית מכון אדלר, אירית צביאלי אפרת ומנכ"ל העירייה, רונן עזריה אשר פגשו את ההורים והמנחים המשתתפים בגינת "ששת הימים" והתרשמו מהמיזם ומהכמות הנכבדה של ההורים אשר מקבלים את ההדרכות במסגרתו, שוחחו עם ההורים ושמעו עד כמה התהליכים שהם עוברים משמעותיים ומשפיעים על חייהם ומעניקים להם כלים להמשך. 

בנוסף התקיים בגינה הפנינג "חג השכנים" במהלכו הילדים נהנו גם מפעילויות ומתנפחים שהיו בגינה מטעם תכנית "מוטב יחדיו" של האגף לשירותים חברתיים, מפעילות יצירה וגם מפעילות סביב ארוחת ערב בריאה מטעם אפשריבריא ברמלה.

מיכאל וידל, ראש העיר רמלה: "כרשות אנו נדרשים לספק מגוון של פתרונות בתחום ההורות ובייחוד להורים צעירים. אני מברך על שיתוף הפעולה המוצלח אשר במסגרתו נהנים ההורים בגינה מתחת לבית בסדרה של הרצאות ופעילויות אשר מחזקות את ההורות שלהם"

אירית צביאלי אפרת, מנכ"לית מכון אדלר: "מיזם הורות בקהילה הינו מיזם משותף של קרנות הביטוח הלאומי ומכון אדלר בשיתוף משרד הרווחה, משרד החינוך והמשרד לשוויון חברתי, במטרה להנגיש שירות של הדרכה הורית למשפחות שנמצאות במצבי סיכון, המיזם מביא את הגישה והשפה האדלריאנית למרחב בציבורי ומביא שינוי תוך כדי תנועה, במהלך החודשים בהם אנו פועלים ברמלה, הצלחנו להגיע ל-166 משפחות ולחולל שינוי אמיתי, אנו מברכים על הזכות שניתנה לנו מקווים שמיזם זה ימשיך לפעול כדי שנוכל לתת מענה לכל תושבי רמלה והסביבה" 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות