n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / משפחת ברודץ', חולוניה מחכה לכם בהיכל הסגול

משפחת ברודץ', חולוניה מחכה לכם בהיכל הסגול

אתמול בעוד יום מרגש, שוחררו 14 חטופים ישראלים וביניהם גם בני משפחת ברודץ': האמא הגר והילדים עפרי, יובל ואוריה. בהפועל חולון, מחכים לחבק את המשפחה, אוהדי הקבוצה שבוודאי יחזרו לפקוד את ההיכל הסגול כבר בעונה הקרובה

משפחת ברודץ בהיכל הפועל חולון צילום אביחי ברודץ
חולוניה מחכה לכם! אביחי, עפרי ויובל בהיכל הסגול. צילום: אביחי ברודץ'
(רועי אסף)

לפני מספר שבועות בראיון עם אביחי ברודץ' מכפר עזה אשר כל משפחתו הגרעינית נחטפה, הוא סיפר בין היתר על אחד הדברים שהוא הכי מחכה להם: "ללכת שוב עם עפרי למשחק של הפועל חולון".

שחקני הקבוצה יחד עם ההנהלה והצוות המקצועי, הגיעו לתמוך באביחי בזמן שמשפחתו הייתה בעזה ולכולם הייתה בלב תפילה אחת: שכולם יחזרו הביתה בשלום ובמהירות.

אביחי וילדיו, החלו לאהוד את הקבוצה בעונת האליפות הקסומה וכמו כל מי שמגיע לראשונה להיכל הסגול, גם הם ובמיוחד הילדה עפרי, התאהבו. אתמול (ראשון), אחרי 51 ימים בשבי- הגר, עפרי, יובל ואוריה שבו הביתה.

אביחי ברודץ שון דאוסן שחר עמיר צילום הפועל חולון

שחקני הפועל חולון שון דאוסן ושחר עמיר, עם אביחי ברודץ'

במועדון הפועל חולון היו מאושרים ובירכו: "אין התרגשות גדולה מזו. דמעות של אושר עם משפחת ברודץ' עם חזרתם של הגר, עפרי, יובל ואוריה. מלווים אתכם מהמסכים לצד כל אזרחי ישראל עד שתתאחדו ותתחבקו. המשפחה הסגולה תחכה לכם בהיכל בזמן הנכון לכולכם. בלב פועם מהתרגשות אנו מברכים אתכם – כמה טוב שבאתם הביתה!"

במוצאי שבת, תפתח הקבוצה הסגולה את משחקי הליגה באיחור של חודש וחצי ותארח את העולה החדשה מעפולה. יש להניח שמשפחת ברודץ' עדיין צריכה זמן לעצמה ולא תגיע למשחק הקרוב, אך אין לאף אחד ספק שאביחי, אישתו וילדיו היקרים, עוד יגיעו למשחקים של חולוניה עם צעיף סגול על הצוואר, ויזכו לחיבוק ואהבה שאין כמותם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות