n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מקייב, לתערוכת ציורים בחולון

מקייב, לתערוכת ציורים בחולון

לראשונה מאז נמלטה מאוקראינה מציגה אנסטסיה ואליאולין תערוכת יחיד בישראל בתאריכים: 30.1 -29.3 בגלריה 58 שבמבואת עיריית חולון.

london_cityscape_painting_on_canvas_valiulina_01_1 אנסטסיה ואליולין

"השתקפות האופטימיות" – תערוכה ראשונה בישראל של הציירת ילידת אוקראינה אנסטסיה ואליאולין- תתקיים בתאריכים  30.1 -29.3 בגלריה 58 שבמבואת עיריית חולון.

אנסטסיה עלתה לישראל בשנת 2022 בעקבות  מלחמת אוקראינה- רוסיה. היא בוגרת  האקדמיה לאומנות גבוהה באוקראינה וחברה באגודות האומנים באוקראינה ובישראל. היא הציגה בתערוכות קבוצתיות בקייב וזאת הפעם הראשונה שהיא מציגה בתערוכת יחיד בארץ.

מגיל שבע נהגה לצייר. היא מספרת על סבא שלה, לב בריסקין, שהיה סוהר בבית הסוהר וכאשר יצא לגמלאות החל לצייר והפך לצייר מוכר באוקראינה. שמצייר טבע, נופים ופורטרטים. הוא היה עבורה השראה.

water_lilies_original_oil_impasto_painting_by_valiulina_87_01 אנסטסיה ואליולין

"האומנות עבורי היא יותר מחיים והציור ממלא אותי יותר מכל דבר אחר. בהקשר הזה אני מאוד שמחה על המעבר לארץ. אני מתחברת לנופים השונים פה בארץ, ששונים כל כך מנופי המדינה שממנה אני באה" היא אומרת.

התערוכה כוללת ברובה ציורים שצוירו בשנה האחרונה בישראל ואנסטסיה מעידה על עצמה "שגם הסגנון אולי השתנה מבחינת צבעוניות בגלל מזג האוויר החם בארץ".

גלריה 58 – בניין העירייה, רח' חיים וייצמן 58, חולון. פתוח א-ה 08:30-13:30 וביום ג' גם 16:00-19:00. הכניסה ללא תשלום

yachts_oil_impasto_painting_by_valiulina_491 אנסטסיה ואליולין

חלק מהציורים של אנסטסיה ואליאולין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות