n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / מיקאל בוזגלו: "תומך בניסן זכריה בבחירות לראשות העיר חולון"

מיקאל בוזגלו: "תומך בניסן זכריה בבחירות לראשות העיר חולון"

הפעיל החברתי והמועמד לשעבר לראשות העיר חולון, מייקאל בוזגלו, הודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות ויתמוך במועמד עו"ד ניסן זכריה

מיקאל בוזגלו ניסן זכריה צילום מטה תנועת יחד
מיקאל בוזגלו ועו"ד ניסן זכריה. צילום: מטה תנועת יחד

הפעיל החברתי והמועמד לשעבר לראשות העיר חולון, מייקאל בוזגלו, מסר הבוקר (רביעי) כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר חולון וכי יתמוך בעו"ד ניסן זכריה לראשות העיר חולון ובתנועת יחד למועצת העיר. החלטה זו התקבלה לאחר מחשבה רבה מצדו של בוזגלו, אשר עליו הופעלו לחצים רבים מתושבים להתמודד שנית במערכת הבחירות הנוכחית.

גם לאחר פרישתו של בוזגלו מחברותו במועצת העיר המשיך לפעול למען תיקון עוולות בעיר והפעיל לחצים על העירייה להשקיע מיליוני ₪ בתשתיות מוזנחות ברחבי העיר, זאת באמצעות פניות ופעילות רשת של בוזגלו.

בוזגלו: "אחרי מחשבה עמוקה החלטתי להתגייס ולגייס את תומכיי לבחור בעו"ד ניסן זכריה ובתנועת יחד, מדובר בבחירה אחראית, מקצועית ונכונה לעיר חולון. בכוונתי לעודד את כל תומכיי בעברה ובהווה לתמוך בניסן ולמנוע בזבוז וזליגת קולות. העיר חולון יקרה לכולנו וכולנו צריכים להתגייס למען עתידה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות