n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: זוהו 3 חשודים נוספים שתקפו בטיילת

בת ים: זוהו 3 חשודים נוספים שתקפו בטיילת

המשטרה הצליחה לזהות 3 חשודים נוספים במעורבות בתקיפתה החמורה בטיילת בת ים, ובהתאם לממצאי החקירה הוגש נגדם הבוקר כתב אישום

הפגנה שוטרים צילום דוברות משטרת ישראל
שוטרים במהלך האירועים האלימים בטיילת ב-05.2021. צילום: ארכיון: דוברות משטרת ישראל

היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז ת"א פתחה בתאריך 12.5.21 בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח בדבר אירוע תקיפה חמור בטיילת בת ים, במהלכו נפגע באורח בינוני תושב רמלה, עת עבר עם רכבו במקום.

בתוך כך, בלשי הימ"ר עצרו תחילה 3 חשודים במעורבות בתקיפה, קטין מחולון ושני בגירים תושבי בת ים ובהתאם לממצאי החקירה הוגש נגדם כתב אישום, כאשר בהמשך החקירה ובהתאם להתפתחותה, בדגש על הפעלת אמצעים לזיהוי מעורבים נוספים, עצרה המשטרה לחקירה מספר חשודים נוספים.

כאמור, נוסף על שלושת החשודים הראשונים נגדם הוגש כתב אישום, הפרקליטות הגישה הבוקר (7.6.21) בבימ"ש השלום ת"א, בתום החקירה ועפ"י ממצאיה- כתב אישום נגד שלושה חשודים נוספים – 2 תושבי בת ים ותושב חולון בשנות ה 30-40 לחייהם .

ממשטרת ישראל נמסר: "זה המקום להדגיש, כי מעצר החשודים התבצע בתום הליך זיהוי מקצועי שערכה המשטרה שאיפשר לחשוף את זהות החשודים, וזאת בשונה מניסיון של אמצעי תקשורת לדמות "גזירת תמונה מסרטון" לזיהוי לכאורה של החשודים או לקידום החקירה. חוקרי המשטרה ממשיכים גם בשעה זו במלאכת זיהוי מקצועית וסדורה של חשודים נוספים, בהתאם לתיעוד הקיים ברשות המשטרה מיום האירוע, תוך הפעלת כל היחידות והאמצעים העומדים לרשותה, על מנת לזהות ולעצור את כלל המעורבים לשם הבאתם לדין ."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות