n
דף הבית / בריאות / חולון: שנה אחרי שנפצעה מעמוד שקרס, טלי פגשה את הצוות שטיפל בה בשטח

חולון: שנה אחרי שנפצעה מעמוד שקרס, טלי פגשה את הצוות שטיפל בה בשטח

עולמה של טלי קון, השתנה לפני כשנה כשעמוד תאורה קרס ונפל עליה בחולון בזמן שטיילה עם ילדתה וכלבתה. היא איבדה הכרה ומי שהיו הראשונים לעזור לה, היו אנשי מד"א : פראמדיקית נעמי צבי והחובש אליה ביטון. בסוף השבוע, הם נפגשו לראשונה, שנה מאז אותו יום קשה

טלי קון נעמי צבי אליה ביטון צילום דוברות מדא
צילום: דוברות מד"א

לפני שנה בחודש ספטמבר, טיילה טלי קון (41) יחד עם משפחתה והכלבה סמוך לביתה שבחולון. בזמן שהלכה על המדרכה, לפתע קרס עמוד תאורה במשקל של כ-900 קילו ופגע בטלי שנחבלה בראשה וברגליה.

פראמדיקית מד״א נעמי צבי שהגיעה למקום עם חובש מד"א אליה ביטון העניקו טיפול רפואי מציל חיים בשטח שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן טיפול תרופתי לשיכוך כאבים ופינו את טלי לחדר ההלם בבית החולים שיבא בתל השומר – שם, עברה מספר ניתוחים מורכבים והיא נמצאת עדיין בשיקום ארוך.

בסוף השבוע, פגשה טלי לראשונה את פראמדיקית מד״א נעמי צבי ואת חובש מד"א אליה ביטון – בביתה, מאה מטרים מהמקום בו קרס עמוד התאורה.

טלי קון: "אחרי שקרס עליי עמוד התאורה איבדתי את ההכרה. אני זוכרת שחילצו אותי ונעמי נלחמה עליי מהרגע הראשון. היא הרגיעה אותי במהלך הנסיעה ולקחה את הפיקוד על כולם בשטח.

כשהגענו לבית החולים נעמי הבטיחה לי שיהיה בסדר, ונפרדנו. אחרי שיצאתי מבית החולים והתחלתי את השיקום, נזכרתי במילים שהיא אמרה לי בזמן הנסיעה לבית החולים ״את לביאה״. המשפט שלה נתן לי השראה והוא מלווה אותי עד היום. אני כל כך מאושרת לפגוש סוף סוף את נעמי, שנה אחרי האירוע הנורא הזה."

פראמדיקית מד״א נעמי צבי: "כשקיבלנו את הדיווח בקשר על עמוד תאורה ששוקל כמעט טון שקרס, כל הסרטים עוברים לך בראש. פיללנו בדרך שיהיה במי לטפל ואיך אפשר יהיה להציל את הפצועה.

נלחמנו על טלי בשטח ובמהלך הפינוי לבית החולים. היום, שנה אחרי האירוע לפגוש אותה היום בבית שלה כשהיא עומדת על הרגליים עם המשפחה שלה, במצב רוח שמח ומחבקת את הבנות שלה, זה מאוד מרגש"

טלי קון נעמי צבי אליה ביטון 1 צילום דוברות מדא

צילום: דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות