n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / דואר ישראל: עלייה חדה בהזמנות און ליין של תושבי ראשל"צ

דואר ישראל: עלייה חדה בהזמנות און ליין של תושבי ראשל"צ

כל תושב ראשון לציון  הזמין בממוצע 4 חבילות, נתון הממקם את ראשון לציון במקום ה-7 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ובמקום ה-3 בכמות החבילות הכללית שהתקבלה  אחרי תל אביב וירושלים

מרכז הסחר המקוון. צילום: שחר פליישמן
מרכז הסחר המקוון. צילום: שחר פליישמן

תושבי ראשון לציון  מדורגים בין שיאני ההזמנות און ליין בארץ, כך עולה מנתוני דואר ישראל המתפרסמים השבוע לרגל סיכום החציון הראשון (ינואר-יוני) של שנת 2021. מהדוח עולה, כי בחציון הראשון של 2021 הזמינו תושבי ראשון לציון  1.03 מיליון חבילות מחו"ל, לעומת 725  אלף חבילות בחציון הראשון של 2020, צמיחה של 38% ביחס לגודל האוכלוסייה. כל תושב ראשון לציון  הזמין בממוצע 4 חבילות, נתון הממקם את ראשון לציון במקום ה-7 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל ובמקום ה-3 בכמות החבילות הכללית שהתקבלה אחרי תל אביב וירושלים.

665 אלף מכלל החבילות שהזמינו תושבי ראשון לציון בחציון הראשון של השנה, נמסרו באמצעות עסקים קטנים ובינוניים בעיר. בסיכום החציון הראשון של 2021, מרכזי המסירות  המובילים בעיר הם: קשקושים, שוק סטוק וקניון הבאר. 3 מרכזי המסירה מדורגים במקומות 2 (קשקושים),5 (שוק סטוק) ו-7 (קניון הבאר) בין 20 מרכזי המסירה המובילים בארץ.

בינואר 2021 יצאה חברת דואר ישראל במהלך המחייב זימון תור מראש לפני ההגעה לסניף ("תור בקליק"). מהלך זה שיפר את זמני ההמתנה בסניפים רבים, כאשר חובת הזמנת תור מראש קיימת כיום ביותר מ-200 יחידות מתוך כ-600 יחידות הדואר. בסוף חציון ראשון 2021, 57% מכלל המגיעים לסניפי הדואר בכל הארץ הזמינו תור מראש, לעומת כ-6% בלבד בחציון מקביל. זמן ההמתנה הממוצע בחציון הראשון של 2021 עומד על 7 דקות למזמיני תור מראש, לעומת ממוצע של 12 דקות המתנה בחציון המקביל.

אבי ברכה  מנהל אזור דן בחטיבת הקמעונאות בדואר ישראל: "אנו פועלים לשיפור השירות בראשון לציון ושירות זימון תור מראש מאפשר לדואר להיערך טוב יותר להגעת הלקוחות, וללקוחות להזמין תור מראש בטלפון 171 או באתר הדואר ולהתקבל בזמן ובמקום שנוחים להם, כמעט ללא המתנה. אנו שמחים שדואר ישראל הוא שחקן כה משמעותי בשרשרת הלוגיסטית, ובהורדת יוקר המחיה. לאחר שנת קורונה, אנו רואים התאוששות משמעותית בסחר המקוון עם עליה של עשרות אחוזים במספר הפריטים שהוזמנו מחו"ל".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות