n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: נחנך מרכז סייבר וחדשנות דיגיטלית

אור יהודה: נחנך מרכז סייבר וחדשנות דיגיטלית

עיריית אור יהודה חנכה בשבוע שעבר את מרכז הסייבר בעיר במטרה לקדם את תחום הסייבר והדיגיטל בכל שכבות האוכלוסייה. ראש העיר, ליאת שוחט: "אנו ממשיכים בכל הכוח להוביל את אור יהודה בנתיבי החדשנות והקדמה באופן שיהיה נגיש לכולם"

חניכת מרכז סייבר2
צילומים: סטודיו ישראל

בשבוע שעבר נחנך מרכז הסייבר וחדשנות דיגיטלית ברחוב הבנים בעיר אשר יספק מענה לכלל שכבות האוכלוסייה בעיר מגיל 3 ועד 120. זה זמן רב שבעיריית אור יהודה מקדמים את נושא החדשנות הדיגיטלית, והקמת מרכז סייבר התבקש לנוכח קידום התכניות הלימודיות העוסקות בתחום זה.

מרכז הסייבר כולל חדרי לימוד עם מחשבים חדשניים, חללים ורסטיליים ומרחב להרצאות. את המקום יפעיל אגף החינוך בעירייה באמצעות הטכניון, בהובלתם של חברת Ytek, דלילה אשכנזי מנהלת אגף החינוך וארתור זמסמן מנכ"ל עיר המח"ר. באירוע נכחו גם מנכ"ל העירייה, גיל ממון, והמשנה לראש העיר, יחיאל מושייב. את פרויקט הבינוי הובילה טוני אדיב, מנהלת מחלקת תחזוקת מוסדות חינוך וציבור בעירייה.

ראש העיר, ליאת שוחט: "בעולם שהולך ומתבסס על טכנולוגיה, היה לי ברור שאור יהודה חייבת להיות חלק מעולם המחר כדי שכל הדלתות תמיד יהיו פתוחות לדור העתיד שלנו – הילדים של כולנו. כל הידע המתקדם ביותר בתחום צריך להיות נגיש להם כי זה המפתח להשתלבות בכל תחום שיבחרו בעתיד. במקביל היה לי חשוב שגם האוכלוסייה המבוגרת תוכל להתמודד עם ההתקדמות הדיגיטלית ולקבל כלים להסתייע במקום במגוון שירותים. במרכז החדש יהיו מגוון קורסים שיוטמעו לעובדי העירייה ובכל מוסדות החינוך בעיר."

 

צילומים: סטודיו ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות