n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: כנורי מעבירה הילוך

חולון: כנורי מעבירה הילוך

המועמדת לראשות העיר חולון- ענת כנורי, השיקה אמש (שלישי) את מטה הבחירות בשכונת נאות רחל בחולון אל מול עשרות הפעילים ואנשי השטח שמלווים אותה בחודשים האחרונים.

ענת כנורי צילום יחצ
ענת כנורי- צילום: יח"צ

אל מול הפעילים ואנשי השטח שלה אמרה ענת כנורי: "אני נרגשת לראות את כל האנשים הטובים שמלווים אותי ועושים רבות בשביל להביא את השינוי הדרוש והחשוב לעיר חולון. יצאתי למסע הזה לפני חמש שנים ובשנה האחרונה אני עובדת ביתר שאת להחזיר את חולון להיות העיר המובילה בכל התחומים.

כל מי שכאן הצטרף אליי לדרך ופועל מתוך אהבה לעיר ואמונה בי לשנות את עתידה. פתיחת המטה היום היא אבן דרך נוספת בפעילות החשובה והמקום הזה הוא הבית שלכם לעבודה, לפגישות, להיכרות עם תושבים וקידום קמפיין הבחירות שבסופו נשנה את פני העיר".

עוד הוסיפה: "אני רוצה להודות לכולכם על התמיכה, העזרה, ההתנדבות והרצון לסייע. יחד – חולון 1 תנצח. יחד נוביל את חולון לצמיחה ושגשוג"

ענת כנורי (51), נשואה לאילן, ואימא לרותם, זיו ונועם. חולונית אשר בחרה לפתוח את המטה שלה בשכונת נאות רחל בגלל שזאת סגירת מעגל. כאן נולדו ילדיה, היו בגני הילדים שבשכונה, בחוגים במתנ״ס השכונתי ועם הברכה הזאת בחרה להקים את המטה שלה. לפני 17 שנים היא עברה עם משפחתה מהשכונה הזו לשכונת רבין, אך הרחובות, האנשים והאווירה בשכונה נשארו בליבה. מטה הבחירות של כנורי נמצא בפאסז' ברחוב קדושי קהיר, ליד היכן שהיו פעם, אולמי ארגמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות