n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הערכת מצב נכון ליום ראשון בצהריים

חולון: הערכת מצב נכון ליום ראשון בצהריים

להלן הודעת ראש העירייה שי קינן לתושבי חולון

WhatsApp Image 2024-04-14 at 15.42.58_d6e2b393
צילום: דוברות עיריית חולון

ראש עיריית חולון, שי קינן: "בהמשך לאירועי ליל אמש, קיימתי גם הבוקר הערכת מצב עם מנהלי העירייה וחברות הבת העירוניות, בעלי התפקידים בחירום ונציגי פיקוד העורף. זאת, על מנת שנוכל להמשיך ולתת מענים נדרשים, בהתאם להתפתחויות ולמצב הביטחוני.

בעלי התפקידים סקרו את המצב, כל אחד בתחום אחריותו. הנחיתי את המנהלים להיות בזמינות גבוהה במיוחד ולהיות ערוכים לכל תרחיש ולהפעלת חמ"ל החירום באופן מיידי, באם יהיה צורך.

כפי שהנחיתי אתמול, כל המקלטים הציבוריים וכן 16 מרחבים מוגנים נוספים במוסדות חינוך וציבור – עומדים לרשותכם בעת הצורך
ולהלן קישור לכל המקלטים> https://tinyurl.com/2fk2xvtv

היום (ראשון) לא מתקיימים הלימודים והפעילויות במסגרות החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, בקייטנות ובתנועות הנוער ובמרכזים הקהילתיים, במסגרות לקשישים, במרכזי ספורט ועוד. אנו נמשיך ונפעל בהתאם להנחיות ונעדכן אתכם.

חשוב שכולנו נהיה קשובים ונפעל על פי הנחיות ההתגוננות. מדובר בהנחיות מצילות חיים. מזכיר כי על כל אחד מאתנו לוודא שהוא ומשפחתו ערוכים ומוכנים עם מרחב מוגן וציוד נדרש כמפורט באתר פיקוד העורף > https://www.oref.org.il/

במקרים שבהם אתם נתקלים בקושי בפינוי המקלט בבית המשותף, אנו בעירייה ערוכים לסייע באמצעות הפיקוח העירוני. מוזמנים לפנות דרך המוקד. הנחיתי את מינהל ההנדסה לתזכר את הקבלנים באתרי הבנייה באשר לאיסור העסקת שוהים בלתי חוקיים. אנו עורכים ביקורות ומוודאים זאת.

אנו עומדים לרשותכם כל הזמן. המוקד העירוני פועל 24/7 וערוך לקבל את פניותיכם.

חולון חזקה – נעבור את זה יחד!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

1d147f65-0fd0-4749-a77a-5beb26a538c0

אחוזות הנשיא: ״מתן דיל הבטיח שלא תהיה הארכה נוספת ואנחנו בהחלט מצפים לקבל  קיום הבטחה״

תפריט נגישות