n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: מצוד אחר עברייני השלכת פסולת בניין

קריית אונו: מצוד אחר עברייני השלכת פסולת בניין

צוותים של הפיקוח העירוני ביצעו לאחרונה מעקבים כדי ללכוד את הנהגים המשליכים פסולת בצפון קריית אונו, ובשבוע שעבר תפס צוות הפיקוח העירוני משאית "על חם"

משאית משליכה פסולת בניין
משאית משליכה פסולת בניין. צילום: עיריית קריית אונו

השלכת פסולת בנייה אסורה ובכל זאת ישנם לא מעט קבלני בניין ושיפוצים המפרים את החוק וגורמים לזיהום סביבתי. באזור הבניה החדש בצפון קריית אונו, שכונת אריאל שרון ההולכת ונבנית התופעה חוזרת על עצמה והעירייה החליטה לעשות לזה סוף. 

צוותים של הפיקוח העירוני ביצעו לאחרונה מעקבים כדי ללכוד את הנהגים המשליכים פסולת ובשבוע שעבר תפס צוות הפיקוח העירוני משאית "על חם".

ששי דבורה מנהל מחלקת הפיקוח:  "קיבלתי הודעה מניידת הפיקוח העירונית על משאית חשודה, נהג המשאית החל כבר בהשלכת הפסולת, כשהתקרבתי אליו הוא ניסה להימלט מהמקום אך ביחד עם צוות הפיקוח מנענו. ביקשתי ממנו את פרטי הקבלן עבורו הוא עובד והזמנתי אותו למקום. עת הגיע הקבלן הזהרנו אותו לבל יקרה המקרה שנית והוא ספג קנס בן 1,500 שקלים. הקבלן אף דאג על חשבונו לטרקטור שהגיע למקום והערים את הפסולת בחזרה על המשאית."

מעיריית קריית אונו נמסר כי פרטי הנהג והקבלן הועברו למשרד לאיכות הסביבה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות