n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / זהר בלום בראיון אחרון לפני הבחירות הגורליות

זהר בלום בראיון אחרון לפני הבחירות הגורליות

זהר בלום: "מחר רחובות תכריע, להישאר עם ראש עיר שמרני או להתקדם לעיר ליברלית בראשותי. הציבור הליברלי חייב להתאחד מאחוריי כדי לא להתעורר לתרחיש מירב מיכאלי 2."

זהר בלום
זהר בלום

"זהו רגע האמת, הדילמה ברורה", אומר זהר בלום. "תושבי רחובות צריכים להחליט האם ייבחר ראש עיר ליברלי למען כולם או אחד שדואג למגזר מסוים. אני היחיד שיכול לדאוג לצרכים של כולם, עם עשייה ענפה מאחוריי ובלי סיסמאות. אני הוכחתי: דאגתי לכלל תושבות ותושבי רחובות, גם לחילונים וגם לדתיים ולחרדים.

כשאתה מדבר על חלוקה צודקת של המשאבים והקצאות הקרקע, למה הכוונה?

"אני מבטיח להיות ראש עיר של כולם, ולכן, עבור הציבור החילוני, אעשה כל שביכולתי להקים מרכזי תרבות, בילוי ופנאי בהתאם לצרכיו, כן, גם בסופ"ש. אתמוך בתנועות הנוער כפי שעשיתי עד כה, אמשיך לפעול למען הקהילה הגאה ואדאג לרווחת כלל הסטודנטים בעיר. כמובן שבתור ראש עיר ליברלי שיווני, במקומות שיש צורך מעשי בכך, אתמוך בהקמת מבני ציבור לאוכלוסייה הדתית.

דרך הפעולה שלי תמיד הייתה ותישאר, מכבדת והוגנת, בשקיפות מלאה ושיתוף כלל הציבור, והכי חשוב, בהסכמה רחבה של כלל תושבות ותושבי רחובות. באופן דומה, אפעל גם כך גם בנושא הקצאת משאבים כספיים לקהילות החילוניות השונות. אדאג לשוויון מוחלט בין כלל התושבות והתושבים של העיר הנפלאה שלנו.

אתה טוען שיש סכנה שהרוב אותו אתה מייצג, יהפוך למיעוט, איך זה קורה?

"הקולות שלנו מתפזרים בין שלושה מועמדים ובין ארבע מפלגות. אגב, עד לרגע זה, למרבה האכזבה, סיעת "רחובות חופשית" מסרבת לנקוט עמדה בעד המועמד הליברלי המוביל לראשות העיר. הסכנה הממשית היא, שאם  הפיצול יימשך – נגיע למצב בו שני המתמודדים השמרנים, מתן ורחמים, יעלו לסיבוב השני וההנהגה השמרנית הישנה- תימשך. הקהל שלנו יעשה לעצמו מעשה מרב מיכאלי שבו פיצול קולות עלה לציבור הליברלי בשלטון. אם לא נתלכד סביב מועמד מוביל אחד, אנחנו נפספס את האפשרות שלנו לחלום הגדול של עיר התרבות המדע: עיר ליברלית, מתקדמת וירוקה יותר".

אז אתה קורא ליניב להסיר מועמדות?

"כשנכנסתי למועצת העיר לפני 20 שנה, אני הכרזתי כשנבחר ציבור, אני אפעל לטובת כלל תושבות ותושבי רחובות בלבד. אני תמיד הייתי המועמד הליברלי המוביל בכל הסקרים לראשות עיריית רחובות ויש מאחוריי ציבור שלם שמאמין בי, ביושרה שלי והעשייה נקיית הכפיים שלי. ורק בשבילם ובשביל העתיד הליברלי של העיר שלנו, אני פונה אליכם המצביעות והמצביעים: אני אוביל את המחנה! תעשו בחירה מושכלת לטובת העתיד של כולנו"

מה לגבי תחבורה ציבורית בשבת?

"בהתאם לתפיסה הליברלית אותה אני מייצג, ראש העיר צריך להיות קשוב לצרכים של כלל הציבור הרחובותי, כל עוד לא יפריעו לאחר. התחבורה הציבורית בשבת פועלת כבר כמה שנים באמצעות מוניות שירות, אך בעקבות בעיות כלכליות, תדירות הקווים ירדה. אני מתחייב לאפשר לציבור החילוני תחבורה ציבורית בשבת עם התמקדות בציר הרצל, באופן שלא יפריע לכלל הציבור ולא תיכנס לשכונות שאינן מעוניינות בכך. למרות התקפות שהולכות ומחריפות עליי בנושא זה, אני נחוש לאפשר לכלל תושבות ותושבי רחובות לחיות לפי צו מצפונם, איש איש באמונתו יחיה.

לסיכום, אירועי השנה החולפת, בעיקר לאחר השבת הארורה של ה- 7 באוקטובר ולאחר שאיבדתי שניים מבני משפחתי בטבח בשדרות, אנו חייבים לשמור על חברה מלוכדת יותר, לדעת להתבגר על חילוקי הדעות בינינו בדרכי שלום ונועם. אני משוכנע שאחרי 20 שנות עשייה וניסיון רב, אני האיש המתאים ביותר להצעיד את העיר שלנו לדרך חדשה.

אני קורא לכל תושבות ותושבי רחובות להשתתף מחר בחגיגה הדמוקרטית, לצאת להצביע ולהשפיע ולגלות מעורבות חברתית ולמלא את חובתם האזרחית."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות