n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נעצרה חולייה החשודה במאות אירועי שוד בעיקר בראשון לציון והסביבה

נעצרה חולייה החשודה במאות אירועי שוד בעיקר בראשון לציון והסביבה

ניתן לפרסם- צוות חקירה מיוחד מתחנת ראשון לציון פיצח בתום חקירה סמויה, רשת אלימה של שודדי חנויות פארם ועצרה הלילה 6 תושבי עיסאוויה החשודים במאות אירועי שוד

מעצר חשוד צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

חוקרי תחנת ראשון לציון ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה ומאתגרת, עם קבלת צבר רב של תלונות אודות מאות גניבות ושוד בשיטתיות של מוצרי טואלטיקה ובישום מעשרות סניפים של רשת פארם מוכרת בארץ.

שוטרים צילום דוברות משטרת ישראל

בתוך כך, החוקרים ניתחו אמצעי תיעוד מרשתות הפארם ופרטי תלונות וזיהו מאפייני ביצוע זהים של אירועי שוד בכל רחבי הארץ, לרבות תקיפת עובדי החנויות בעת ההימלטות מהחנויות עם הרכוש הגנוב.

לוחם מגב צילום דוברות משטרת ישראל

עם הפיכת החקירה לגלויה, בתום איסוף הראיות ותלונות מתחנות בכל רחבי הארץ, עצרו הלילה (בין שני לשלישי) בלשי תחנת ראשון לציון והשפלה בשיתוף פעולה עם לוחמי יס"מ שפלה ומג״ב, יחד עם בלשי מרחב שלם- 6 חשודים תושבי עיסאוויה, 5 בגירים בשנות העשרים לחייהם וקטין כבן 16 בחשד לביצוע העבירות.

לוחם מגב 1 צילום דוברות משטרת ישראל

לצד המעצרים, ערכו השוטרים חיפוש בבתיהם, בהם נמצאו עשרות מוצרים הקושרים אותם למעשים. בכוונת המשטרה להביא היום את החשודים לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך מעצרם בהתאם לצורכי החקיֹרה.

מעצר אזיקים צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות