n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הבעלים של "האימפריה של שמש" גוייס בצו-8, כוכבי שמש, הגיעו לתמוך

הבעלים של "האימפריה של שמש" גוייס בצו-8, כוכבי שמש, הגיעו לתמוך

גדי רבינוביץ גלית גיאת אליעד נחום צביקה הדר צילום רועי רבינוביץ

השחקן גדי רבינוביץ, המשמש גם ככרוז וכסמנכ"ל התקשורת של מועדון הכדורסל הפועל חולון, מוכר כמובן גם בתור "טנצר המניאק" מהסדרה המיתולוגית "שמש". רבינוביץ', ראה פרסום על כך שהבעלים של הפיצוציה "האימפריה של שמש" בתל אביב, שבמקרה גם נקרא שמש, גויס בצו-8, והחליט לעשות מעשה.

צילום מסך מתוך טוויטר

הפרסום מתוך טוויטר

הוא גייס את חבריו הטובים מהסדרה האהובה: צביקה הדר, אליעד נחום וגלית גיאת, ויחד הגיעו הארבעה אל הפיצוציה ברחוב ירמיהו בתל אביב, לפרגן ולשמח את בעל המקום שהיה מופתע לראות את הצוות של "האימפריה המקורית" מהטלוויזיה.

גדי רבינוביץ סיפר ל"גל גפן": "הבת שלי שירה, ראתה את הפרסום של בעל הפיצוציה על כך שהוא גוייס בצו-8 ולא יכול לפתוח אותו באופן סדיר, מה שגרם לנזק כלכלי גדול למקום.

החלטתי להרים את הכפפה, פניתי לחבריי מהסדרה: צביקה, אליעד וגלית, שבימים האחרונים אנחנו מופיעים יחד בפני חיילים ומפוני העוטף. בדקתי מתי הבחור פותח את המקום והחלטנו שאחרי הופעה שלנו בהרצליה מול מפוני מפלסים, נגיע ונפתיע אותו.

גדי רבינוביץ גלית גיאת אליעד נחום צביקה הדר אימפריית השמש צילום רועי רבינוביץ

וידאתי שהוא יהיה וביקשתי שלא יגידו לו כלום. הגענו, הוא היה בהלם, הייתה התרגשות מטורפת. אח של בעל הפיצוציה, נפטר לפני 3 חודשים אחרי שהיה בקומה בעקבות פציעה במלחמת לבנון השנייה, הוא פתח את המקום יותר בשביל הנפש וקרא לו "האימפריה של שמש". ממש התרגשנו להגיע ולשמח אותו לרגע קטן בתוך המציאות הקשה שכולנו נקלענו אליה."

האימפריה של שמש צילום רועי רבינוביץ

גדי רבינוביץ', צביקה הדר, גלית גיאת ואליעד נחום- מבקרים באימפריה של שמש. צילומים: רועי רבינוביץ'

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות