n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / רחובות: תושבי שכונת מילצ'ן בואו להשפיע על עתיד השכונה שלכם!

רחובות: תושבי שכונת מילצ'ן בואו להשפיע על עתיד השכונה שלכם!

עיריית רחובות והל"ר פועלות במרץ כדי לקדם את התכנית להתחדשות עירונית בשכונת מילצ'ן מול הוותמ"ל ומשרדי הממשלה. תושבות ותושבי השכונה מוזמנים לכנס שיתוף ציבור שיתקיים ביום שלישי, ה-18.10, בשעה 18:30 במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל (רח' אברבנאל 7). בכנס יציגו הגורמים המקצועיים את התכנית ותושבי השכונה יוכלו להציג את הערותיהם והצעותיהם

מפגש עם נציגי שכונת מילצן בחודש יוני האחרון
מפגש עם נציגי שכונת מילצן בחודש יוני האחרון. צילום: דוברות העירייה

לצד קידום פרויקט הדגל של החדשות העירונית בקריית משה, עיריית רחובות מקדמת התחדשות עירונית בשכונות ובמתחמים שונים בעיר, ביניהם: אושיות, שעריים, מרמורק, מתחם דרך האצ"ל ושכונת מילצ'ן.

 

במסגרת קידום התכנית בשכונת מילצ'ן עיריית רחובות והל"ר קיימו סדרת פגישות עם הותמ"ל (הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור) לסיכום עקרונות תכנון התכנית להתתחדשות בשכונה. בעקבות סדרת הדיונים והפגישות נקבע דיון שולחן עגול עם משרדי ממשלה וגורמים נוספים המעורבים בתהליך.

 

בטרם ייאסף פורום השולחן העגול, עיריית רחובות והל"ר פונות לתושבים ומזמינות אותם

להשתתף בכנס שיתוף ציבור כדי להציג בפניהם את עיקרי התכנית ולשמוע מהתושבים הערות, הצעות ובקשות. הגורמים המקצועיים יבחנו את ההערות וההצעות וינסו לשלבן במסגרת הליכי התכנון.

 

המפגש יתקיים ביום שלישי, אסרו חג סוכות, בתאריך 18.10.22 בשעה 18:30 במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל (רח' אברבנאל 7) ותושבי השכונה מוזמנים.

על מנת להוביל את פרויקט ההתחדשות העירונית בשכונת מילצ'ן בהקדם האפשרי, עיריית רחובות אישרה את קידום ההתחדשות בוותמ"ל וגם הקימה את הל"ר 360, מנהלת יישומית עירונית שנועדה לקדם את הליכי ההתחדשות, המימוש והביצוע באופן היעיל והמהיר ביותר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

145cb39a-43c6-410e-9771-586c8e3c00da

רחובות: הציבור מוזמן לאירועים לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה

תפריט נגישות