n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ביטול שנוי במחלוקת של פאנל לצדק חברתי מעורר דיון סוער לקראת הבחירות לראשות העיר

חולון: ביטול שנוי במחלוקת של פאנל לצדק חברתי מעורר דיון סוער לקראת הבחירות לראשות העיר

בחולון תוכנן כנס הנוגע לסוגיות צדק חברתי, אלא שלמוטי ששון ושי קינן לא סבער להגיע ולהביע את דעתם על הנושא, מורן ישראל לעומת זאת ביטל את הגעתו ברגע האחרון והכנס בוטל- ולא תאמינו לתגובות.

בניין עיריית חולון צילום דוברות עיריית חולון
צילום: דוברות עיריית חולון

בעוד העיר חולון מתכוננת לבחירות הקרובות לראשות העירייה, פנו לפני כשבועיים, פרק זמן שנחשב לנורמלי,  מהמרכזים לצדק חברתי בעיר,  לכל המועמדים לראשות העיר והזמינו אותם לקחת חלק בפאנל בחירות חשוב.

על פי מידע פנימי שאושר על ידי המרכזים לצדק חברתי – אישרו הגעתם לפאנל, עו"ד ניסן זכריה ומורן ישראל שאישרו הגיעה לכנס ומוטי ששון ושי וקינן שהחליטו שלא לאשר הגעה. הפאנל, שתוכנן להתקיים אתמול, יום רביעי בשעה 18:30 , נועד לתת מענה לסוגיות שעל סדר היום בעיר כמו:  צדק חברתי. וכן נוצרה הזדמנות להפגיש פעילים וחברי קהילה וכן להשתתף בשיחות משמעותיות על נושאים נוספים הבוערים בעיר כמו: הוגנות מגדרית, מרחב ציבורי, ייצוג לאוכלוסיות העיר, נושאים העומדים על סדר היום של המרכזים לצדק חברתי , ועוד.  האירוע נתפס בעיני רבים כהזדמנות לעורר שיח ולקבל תשובות וכמובן לשמוע את דעתם של המועמדים השונים לראשות העיר, על נושאים מאתגרים אלו.

עם זאת, בצהרי היום ושעות בודדות לפני האירוע המתוכנן, ובגלל ביטול של מורן ישראל ברגע האחרון, הודיעו המרכזים לצדק חברתי על ביטול הארוע הרימו את הכיסאות באולם וכיבו את האור. ביטול לא מובן זה, עורר שאלות ברבות נוגע למחויבות המתמודדים לעניין – האם יש מועמדים בחולון שמנסים להסתיר את הדעות אמיתיות שלהם?
מי שמעורב בבחירות הסוערות בעיר, ונחשף למצעים השונים של המועמדים, יוכל לזהות מי מהם מזוהה עם עשייה חברתית, מרחב ציבורי או כזה המציע פתרונות לכל המגדרים בעיר . ואם כך הדבר, מדוע המרכזים לצדק חברתי, המבקשים לקדם אינטרסים חשובים בחולון, אינם מפרסמים, בשם הדמוקרטיה את שם המועמד שבגינו האירוע החשוב בוטל?

ביטול פאנל חשוב זה מייצג הזדמנות שהוחמצה לטפל בנושאים קריטיים המשפיעים על העיר ועומדים על סדר היום כל יום וביטולו העביר מסר  מצמרר לגבי האפשרות שישנם מועמדים שאינם חלק מהשיח הזה בעיר אך מציגים מצג שווא שהם כן.בשבועות הקרובים תהיה לתושבים הזדמנות לשמוע ממועמדים לראשות העיר בנושא זה ואחרים המעצבים את עתיד העיר. לא משנה היכן  הם עומדים על ביטול הפאנל לצדק חברתי, ברור שהמחלוקת הזו הציתה שיחה נלהבת וחשובה על הערכים וסדרי העדיפויות שינחו את הנהגת עירנו בשנים הבאות.

עו"ד ניסן זכריה, מועמד לראשות העיר חולון, אישר את הגעתו לפאנל החשוב והביע את תדהמתו הרבה מכך שבוטל. לשון תגובת עו"ד ניסן זכריה: "צדק חברתי בחברה דמוקרטית הינו נושא חשוב ממעלה ראשונה. הבחירה לבטל את הפאנל ברגע האחרון רק בגלל מועמד/ת בודדים איננה לגיטימית ויש לפרסם את שמם לציבור. מי שחוששים מלתת תשובות לציבור – כיצד ינהלו עיר עם 200,000 תושבים?"

המועמד לראשות העיר שי קינן שהחליט שלא לגהיע לכנס ציין בתגובה כי : "יצרו קשר בשלב מאוחר והיו לי התחייבויות קודמות".

המועמד לראשות העיר מורן ישראל אמר בתגובה לפניית גל גפן כי הסיבה לביטול השתתפותו היא ״שאלנו את המארגנים שאלות והבהרות לאופן בו ינוהל הפאנל בצורה מכבדת ומאוזנת ולצערי לא קיבלנו מענה ראוי״

וממטה ראש העיר, מוטי ששון לא טרחו להגיב לפניית העיתון. אולי כי פחות מעניין אותו לענות לתושבים עםל סוגיות בוערות שקורות לו מתחת לאף.

מ״המרכזים לצדק חברתי״ נמסר בתגובה : "לצערינו מורן ישראל החליט ברגע האחרון שלא להגיע״.

ואנחנו שואלים שבועיים הם לא מספיק זמן כדי להתפנות לנושאים החשובים על סדר היום בעיר בה אתה מתמודד לראשות העיר?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

3

בשטיינברג מסכמים את עונת החורף

תפריט נגישות