n
דף הבית / בת ים / יוזמות מרגשות בעיר בת ים למען המפונים, החטופים ולזכר הנרצחים

יוזמות מרגשות בעיר בת ים למען המפונים, החטופים ולזכר הנרצחים

תנועות וארגוני הנוער בבת-ים1 צילום עיריית בת ים

תנועות וארגוני הנוער מזמינות את ילדי הדרום והצפון להצטרף אליהם לפעילויות, מיצג 240 מיטות וכסאות ריקים למען החטופים בחוף הים בת-ים ביוזמתם של תושבי העיר ומסע אופנועים ברחבי העיר להנצחתו של סמ״ר אופק ארביב ז״ל על ידי משפחתו.

עם חזרתם לשגרה של תנועות וארגוני הנוער בעיר, הם יצאו בקריאה חשובה למען ילדי הדרום והצפון להגיע ולהשתתף בפעילויות של הארגונים השונים. מחלקת הנוער הקצתה לכל תנועת נוער מבנה זמני עם מרחב מוגן כך שכולם יוכלו להינות יחדיו בבטחה. לפרטים נוספים ניתן לפנות ל: ליאור- 0526426325 / רואי- 0556602699

בנוסף, מחר, שישי, 10.11, יתקיים מיצג בחוף סאנסט בשעה 11:30, ביוזמת תושבי העיר בת-ים. בחוף יוקם מיצג של 240 מיטות שיזוף וכיסאות עם אביזרי ים ותמונות החטופים הקוראים להחזרתם.

תנועות וארגוני הנוער בבת-ים2 צילום עיריית בת ים

תנועות הנוער של בת ים- צילומים: עיריית בת ים

מפיצים את האור של אופק: עם מלאת 30 יום ולאחר גילוי המצבה של סמ״ר אופק ארביב ז״ל אשר נרצח בטבח הנורא ברעים, משפחתו תקיים לזכרו מסע אופנועים ביום ראשון, 12.11. אופק אהב את הטיילת והיה נוסע עם האופנוע שלו תמיד לאורך הים. נקודת המפגש תתקיים בחניון הקוממיות (סמוך לתחנת הרכבת) בשעה 09:45, משם יצאו על אופנועים עם דגלים, שלטים וצופרים לכיוון טיילת בת-ים. מזמינים את כלל התושבים להגיע, להצטרף למשפחה ולהנציח את זכרו.

  סמר אופק ארביב זל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 15.44.05_6ebf0b51

אירועי יום השואה 2024 בראשון לציון

תפריט נגישות