n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / בת ים: נעצר חשוד בהחזקת כלי פריצה

בת ים: נעצר חשוד בהחזקת כלי פריצה

המשטרה איתרה במחסן בבת ים, כלי פריצה רבים ואף אמצעים לשכפול מפתחות.

משטרה. אילוסטרציה
משטרה. אילוסטרציה

אתמול (ג') בפעילות יזומה של משטרת ישראל עצרו השוטרים חשוד (46, בת ים) אשר במחסן אותו שכר, בבת ים, נתפס ציוד המשמש לשכפול מפתחות וערכות פריצה. בין מאות הפריטים שנמצאו במחסן היו גם מפתחות עם שמות של רחובות עליהם.

פעילות זו מהווה נדבך משמעותי במלחמתה של משטרת ישראל בעבירות הרכוש וביניהם פריצות לבתים, כאשר אחת השיטות לביצוע עבירות אלו הינה שכפול מפתחות.

בתחקורים שבוצעו במספר מקרים של התפרצויות לבתים עלה דפוס זהה לפיו בימים שקדמו לפריצה ניגש אל המתלוננים אדם זר אשר ביקש מהם, באמתלה כזו או אחרת, את המפתחות שלהם לרגע קצר.

הקורבנות סברו כי הם מגישים סיוע לאדם במצוקה אולם נהפוך הוא, העבריינים, עפ"י החשד, הטביעו את דוגמת המפתח על גבי חומר גמיש ולאחר מכן שכפלו מפתח על פי אותה דוגמה. מפתח זה שימש אותם בביצוע פריצה לביתם של אותם קורבנות וזאת באור יום ומבלי לעורר חשד.

הבוקר (ד') בבית משפט השלום בתל אביב הוארך מעצרו של החשוד עד יום א'.

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור להימנע ממסירת מפתחות לאדם זר המבקש זאת ולא משנה מה הסיבה לכך. בנוסף יש להקפיד על קשר עין רצוף עם צרור המפתחות ולהימנע מלהשאיר אותו ללא השגחה במקומות ציבוריים כגון – עגלת קניות (כאשר בצרור המפתחות נמצא גם הצ'יפ לעגלה), שולחנות במסעדות וכיוצא בזה".

החקירה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קהל הופעה מופע צילום דוברות עיריית בת ים

צעירי בת ים במסע אל האופק

תפריט נגישות