n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נרתמים למען שירן ודין

חולון: נרתמים למען שירן ודין

שירן ודין זוג לסביות המגדלות יחד 6 ילדים, ביניהם 3 ילדים אוטיסטים, לא מצליחות למצוא דירה ופונות ללב הטוב של תושבי חולון בבקשה לעזרה

דין ושירן ועקנין
דין ושירן ועקנין- צילום מהאלבום הפרטי

פוסט מרגש ועצוב רץ ביממה אחרונה ברשתות החברתיות ובפורומים של חולון ובו בקשה של דין (דנה) ועקנין ובת זוגה שירן, לעזרה במציאת דירה, להן וששת ילדיהם המשותפים כאשר מתוכם 3 ילדים בני 6 על הרצף האוטיסטי.

כותבת דין:

"היי שמנו שירן ודין ואנחנו זוג לסביות נשוי. שתינו עברנו חיים לא קלים בלשון המעטה עד שהכרנו והתאהבנו. אנחנו מגדלות 6 ילדים בבית. מתוכם שלישיה בני שש אוטיסטים ברמת תפקוד נמוכה ועוד ילד אוטיסט בן 8 בתפקוד גבוה.

אנחנו מחפשות לשכור דירה בחולון כבר כמה חודשים ומקבלות סירובים מעליבים והתנאיות לא הגיוניות כמו 20.000 ש"ח מזומן או 50.000 שהם חצי מזומן וחצי צ'ק בנקאי, עשרות צ'קים, בטחונות מטורפים או כמויות ערבים לא נורמליות.

אנחנו מכניסות מעל 15.000₪ מביטוח לאומי ועוד כ7.000₪ מעבודה,מקבלות סיוע מעמידר של 3900₪ ויכולות להחזיק בית, יש לנו אפילו שטר ערבות מעמידר. ההכנסות שלנו קבועות ובטוחות.

ועדיין בכל דירה זה תמיד מגיע כשמגלים שאנחנו לסביות ואז מתחילים לשאול אם נתלה דגלים או מה דעתנו על המצעד, אם אנחנו חוגגות בבית ואיך אנחנו מתלבשות . או לחלופין כשמבינים שההכנסה עקב ילדים עם צרכים מיוחדים ואז השאלות הן באיזה תפקוד הם? אם מרעישים או צועקים? אם מקשקשים או דופקים ראש בקירות? ולא מתוך דאגה לבריאותם.

אני כבר מעבר לחוזה שלי וזה לא פייר כלפי בעלי הבית הנוכחים. תכף זורקים אותנו מהדירה ואף אחד לא עוזר. הרווחה וכל הגורמים מכירים את זעקתנו וטוענים שזה לא תחום אחריותם, אבל אם ונגיע לרחוב אז הם יהיו הראשונים לקפוץ כנגדנו.

אנחנו זועקות לעזרה אנושות ולא יודעות למי לפנות. אנחנו לא מבקשות צדקה או תרומה או משהו שהוא לא בסיסי. אנחנו רוצות בית לילדים שלנו ואנחנו יכולות לשלם על זה אז למה? הכסף שלנו לא שווה כמו של אחרים?"

לעזרה, אפשר לפנות אל דין דרך דף הפייסבוק שלה בלחיצה כאן ואל הדף של שירן בלחיצה כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. לפנות לראש העיר בבקשת עזרה

  2. עיריה בלי ראש עיר ובלי יכולת לקבל החלטות, בלי מחלקה סוציאלית. רק דוחות חניה אם בצדק או לא …
    לא כייף לחיות בעיר זו צפופה ומלאת אבק בניה עם קבלנים מתחלפים .
    נראה אם רש עיר יכול לקבל החלטה אנושית ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות