דף הבית / חדשות העיר / רגעי  קסם

רגעי  קסם

מי ליאור

כ-100 תלמידי בתי הספר היסודיים, הנמנים על מועדוניות חינוך בשכונת רמת אליהו ומזרח העיר, נפגשו עם  האמן יעקב אגם, אחד מסמלי האמנות הגדולים בארץ ובעולם, בן ראשל"צ, שאך לאחרונה חגג 90 להולדתו.

הילדים שהתרגשו מהמפגש והתרשמו מדמותו ואישיותו שהקרינה חיבה אליהם, שמעו מפיו על תפיסת עולמו המדרבנת, כמו גם התנסו ביצירת אמנות ברוח עבודותיו ובסימן 70 למדינת ישראל, בהנחיית מדריכי המוזיאון במקום.

המועדוניות אשר מהוות מסגרת חינוך בלתי פורמלית, נערכות בהמשך ישיר ליום הלימודים בשיתוף מערך החינוך הפורמלי, והתלמידים הנמנים עליהן נהנים מפעילויות מגוונות דוגמת הביקור במוזאון אגם.

גלי ברק, מנהלת יחידת שח"ר ומועדוניות החינוך המשותפות בעיריית ראשל"צ, אשר יזמה את שיתוף הפעולה עם המוזיאון, ציינה כי  במפגש עם יעקב אגם במוזיאון, גילו הצעירים סקרנות והתחברו באופן בלתי אמצעי ליצירותיו. עוד הוסיפה ואמרה כי בימים אלה שוקדים על המשך הפעילות המשותפת במהלך החופש הגדול עם המוזיאון.

מנהלת אגף לאומנות כותרים ומורשת, רות מקבי, מוסיפה לדברים ומדגישה בסיפוק גדול כי קירוב בין ילדים מאוכלוסיות  מגוונות ברחבי העיר, לבין אומנותו הייחודית של יעקב אגם, הנודעת בעולם כולו מהווה מטרה חשובה ומאתגרת, בעצם    תרומתה לפרט ולכלל בתחום האמנות: "אנו פועלים ברוח אמונה זו, מתוך כבוד והערכה לאמן וליצירותיו, אשר פותחות דלת נוספת לאנשים רמי מעלה מהארץ והעולם, אשר פוקדים את המוזיאון".

צילום: רון שמחון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות