n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: לינוי אשרם הגיעה לאירוע "שישי בוורוד"

קריית אונו: לינוי אשרם הגיעה לאירוע "שישי בוורוד"

במסגרת חודש המודעות לסרטן השד התקיים ביום שישי אירוע מרכזי "שישי וורוד" בו השתתפו מאות תושבים וגם לינוי אשרם אחת שמשכה את רוב תשומת הלב

ישראל גל ולינוי אשרם. צילום: אריאל שלום
שראל גל ולינוי אשרם. צילום: אריאל שלום

בוקר יום ששי האחרון בקריית אונו נצבע בוורוד, עם מסר של הצלת חיים. בפארק רייספלד בקריית אונו התכנסו מאות אנשים ונשים, החברות בקבוצת "גמאני רצה" עת התקיים "שישי בוורוד" – האירוע המרכזי הארצי, במסגרת חודש המודעות לסרטן השד.

מי שריכזה סביבה תשומת לב וריגשה את הנוכחים והנוכחות, ביניהן נשים רבות שהתמודדו ועודן מתמודדות עם סרטן השד, היתה האלופה האולימפית הטרייה, לינוי אשרם, מדליסטית הזהב מאולימפיאדת טוקיו שאמרה  "אני יודעת מה זה להתמודד, מה זה מאבק ואני רוצה לומר לכן שאתן האלופות האמיתיות"

ראש העיר קריית אונו ישראל גל, לבש גם הוא חולצה ורודה, הזניק בצוותא עם לינוי את המרוץ המיוחד ויצא למרוץ עם מאות ילדות, ילדים, נערים ונערות, נשים וגברים,  במטרה לעודד ולהביא למודעות את החשיבות שבגילוי המוקדם של סרטן השד.

עוד לקחו חלק באירוע: עו"ד אלונה בומגרטן, מחזיקת תיק הספורט, ליאת תמיר יועצת ראש העיר למעמד האשה, הילה קניסטר בר-דוד יו"ר מנהלת הנשים העירונית וחברות קבוצת "גמאני רצה" המקומית עם המאמנת דפנה אידל.

ישראל גל ראש העיר קריית אונו: "היה זה הפנינג מיוחד, ואני גאה על כך שהעיר שלנו לקחה על עצמה לקיים את האירוע הארצי המרכזי במסגרת חודש המודעות לסרטן השד. הבקשה שלי לכולן: בבקשה לכו להיבדק".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות