n
דף הבית / בקעת אונו / ספורט בקעת אונו / כדורגל: גבעת שמואל לא עוצרת

כדורגל: גבעת שמואל לא עוצרת

קבוצת הכדורגל ממחוז שרון של ליגה ג' עם מאזן מושלם בצמרת. הפסד בכורה לגני תקווה ואליצור יהוד

מושלמת- צילום סיגי רובין מכבי גבעת שמואל
מושלמת- צילום סיגי רובין מכבי גבעת שמואל

מכבי גבעת שמואל רשמה בסוף השבוע שעבר את ניצחונה השלישי ברציפות כשהביסה 5:0 את בית"ר טוברוק במסגרת המחזור השלישי של בית ב', במחוז השרון של ליגה ג'. כבר בדקה השלישית כבש כפיר גוטמן את השער הראשון לזכות גבעת שמואל ואחרי חצי שעה הכפיל נהוראי גואטה את התוצאה. גוטמן כבש את השני שלו בדקה ה-34 וחתם את תוצאת המחצית. החגיגה הפרטית של כפיר גוטמן המשיכה גם במחצית השנייה כשהוא הוסיף עוד שני שערים אישיים בדרך לניצחון הגדול. הקבוצה מדורגת בראש טבלת המחוז עם מאזן מושלם ובמחזור הקרוב תצא למשחק חוץ מול השכנה מעבר לכביש- מכבי יהוד.

בניגוד לגבעת שמואל, יהוד בדיוק בצד השני של הטבלה וסוחבת את כל המחוז על הגב עם הפסד שלישי ברציפות הפעם 3:2 לקלנסואה. האורחים מקלנסואה עלו ראשונים ליתרון עם שער בדקה ה-21 אך עוד לפני השריקה למחצית הצליחה יהוד לאזן עם שער של עומרי עזרן. היתרון חזר לקלנסואה בדקה ה-66 וארבע דקות לסיום התוצאה כבר הייתה 3:1 לפני שמולה אמסלו כבש את השער האחרון במשחק שלא עזר ליהוד והיא תחפש את הנקודות הראשונות שלה בליגה אולי במשחק הקצוות מול גבעת שמואל.

נציגת הבקעה השלישית במחוז השרון קבוצת הפועל גני תקווה, ספגה הפסד ליגה ראשון העונה כשהובסה 6:1 על ידי בני הרצליה. במקביל ביצעה הקבוצה החתמה מעניינת מאוד בדמות שחקן ליגת העל לשעבר- אסי משיח. משיח בן ה-41, שיחק בעברו במכבי פתח תקווה ומכבי הרצליה בליגה הראשונה ואיתו הקבוצה בהחלט יכולה לחלום על עליית ליגה כבר בעונתה הראשונה.

במחוז מרכז, הפסד בכורה לקבוצת אליצור יהוד שנכנעה 4:2 בחוץ לשקמה חן. כבר בדקה ה-12 נשארה יהוד בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו בשני צהובים מהירים של שחקנה גיא בראל. השקמה ניצלה היטב את היתרון המספרי ועד לסיום המחצית כבר הייתה ביתרון של 3:0. יהוד התאוששה עם שער ראשון בדקה ה-52 של אופק הלל ושער נוסף בדקה ה-59 של ניב יהב בבעיטת עונשין מ-11 מטרים שהפיח תקווה שעוד אפשר לחלץ נקודות במשחק. אך בדקה ה-76, כבשה השקמה את השער האחרון במשחק ויהוד איבדה את המקום הראשון.

קבוצת מכבי אור יהודה, הייתה קרובה לניצחון ביתי על צפרירים חולון, אך ספגה שער בדקה ה-90 והמשחק הסתיים בתוצאה 2:2. אור יהודה כבר הוליכה 2:0 משערים שכבשו דולב אלגברי ומני בה פאולה, אך צפרירים כבשה שער ראשון בדקה ה-55 וכאמור כפתה שוויון ממש לפני השריקה לסיום זאת למרות שנשארה בעשרה שחקנים בחצי השעה האחרונה של ההתמודדות.

בבית המקביל השיגה קבוצת בני יהוד ניצחון שני בשלושה משחקים כשניצחה בביתה 3:0 את ספרטק רמת גן. כל שלושת השערים נכבשו בדקות הסיום של המשחק כשבדקה ה-82 היה זה רוי הדדי שכבש את הראשון ומיד עם חידושו של המשחק כבש ניקיטה וקסלר את השני. ארבע דקות מאוחר יותר, הדדי עם השני שלו, חתם את תוצאת המשחק.

בליגה ב', עוד מחזור מאכזב לשתי נציגות הבקעה. הפועל עירוני קריית אונו הפסידה 2:0 לקלנסואה ומ.כ אור יהודה נועלת את טבלת מחוז דרום ב' ללא אף נקודה ועם הפסד רביעי ברציפות הפעם 1:0 למ.ס רמלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מ.כ אור יהודה צילום מורן מגידש

צמד חמד

תפריט נגישות