n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / לקראת שעון החורף: מהי השעה המסוכנת בכבישי אור יהודה וקריית אונו?

לקראת שעון החורף: מהי השעה המסוכנת בכבישי אור יהודה וקריית אונו?

בסוף החודש תעבור ישראל לשעון חורף. זמן החשיכה יהיה ארוך יותר וימשך על רוב שעות אחר הצהריים. האם הזזת השעון תשפיע על הבטיחות בדרכים?

עוברים לשעון חורף. צילום אור ירוק
עוברים לשעון חורף. צילום אור ירוק

החורף מגיע והימים הולכים ומתקצרים, במיוחד כשבסוף החודש נזיז את מחוגי השעון קדימה ואז ברוב שעות אחר הצהריים יחל להחשיך.

על פי ניתוח של עמותת אור ירוק לנתוני הלמ"ס, עולה כי השעה בה מספר הנפגעים בתאונות דרכים בקריית אונו היה הגבוה ביותר בשנת 2020 היא 18:00-19:00, במהלכה נפגעו שבעה בני אדם. השעות במקום השני במסוכנות בקריית אונו הן 19:00-20:00 ו-16:00-17:00, במהלך כל אחת מהן נפגעו בעיר שישה בני אדם.

השעה בה מספר הנפגעים בתאונות דרכים באור יהודה היה הגבוה ביותר בשנת 2020 היא 12:00-13:00, במהלכה נפגעו שבעה בני אדם. השעות במקום השני במסוכנות באור יהודה הן 13:00-14:00 ו-18:00-19:00, במהלך כל אחת מהן נפגעו בעיר שישה בני אדם.

ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "לאחר החלפת השעון לשעון חורף ישנן שעות רבות יותר של נסיעה בחשיכה, דבר המגביר את הסיכון למעורבות בתאונות דרכים. החשיכה מקשה על הראיה ועשויה להגביר את תחושת העייפות ולכך ישנה השפעה רבה על הבטיחות בדרכים. הנהיגה בשעות החשיכה דורשת מהנהגים היערכות שונה וזה הזמן שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים יגבירו את המודעות בקרב הנהגים לנהיגה בשעות החשיכה והכנת הרכב לחורף. מן הנתונים עולה כי שעות אחר הצהריים הן המסוכנות ביותר במהלך היממה להיפגעות בתאונות דרכים ולכן במשטרה חייבים להגביר את הנוכחות והנראות בכבישים במיוחד בשעות המסוכנות. היערכות מוגברת מצידה של המדינה כבר עכשיו יכולה לצמצם את הסכנה להיפגעות בתאונות דרכים ולהציל חיים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות