n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: הפעילים הקהילתיים מקריית גיורא סיימו את תקופת ההכשרה

אור יהודה: הפעילים הקהילתיים מקריית גיורא סיימו את תקופת ההכשרה

הפעילים סיימו תקופת הכשרה של מספר חודשים במטרה לשפר את איכות החיים בשכונה ולקדם מענה לצרכים המקומיים תוך שיתוף עם אגפי העירייה השונים. בין השאר למדו הפעילים על יסודות של ניהול, מנהיגות והנעת פרויקטים קהילתיים

פעילי שכונת גיורא
פעילי שכונת גיורא. צילום : עיריית אור יהודה

הפעילים הקהילתיים בשכונת קריית גיורא סיימו בשבוע שעבר את ההכשרה שלהם והצטרפו רשמית למשפחה החמה של הפעילים הקהילתיים מרחבי העיר. טקס הסיום המרגש התקיים במשכן למוסיקה ולמחול במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, ובהשתתפות סגן ראש העיר עופר בוזי, מנכ"ל העירייה גיל ממון, מנהלת אגף שח"ק ד"ר אסתי אשל, מנהלת מחלקת משאבי קהילה באגף שח"ק לבנת רמון ותושבי השכונה.

 קבוצת הפעילים הקהילתיים הוקמה לפני מספר חודשים על ידי מחלקת משאבי קהילה באגף שח"ק במטרה לשפר את איכות החיים בשכונה ולקדם מענה לצרכים המקומיים, תוך שיתוף פעולה עם אגפי העירייה השונים. הפעילים עברו קורס הכשרה מקצועי שבמהלכו למדו יסודות של ניהול, מנהיגות, הנעת פרויקטים קהילתיים וגיוס שיתופי פעולה נרחבים.

 במהלך הערב הציגו הפעילים נושאים שנלמדו במהלך הקורס, וביניהם: ביטחון בשכונה, שיפור חזות השכונה ופעילויות חברתיות וקהילתיות בה. הנוכחים נהנו מכיבוד ומהופעה מרתקת של המנטליסט אסף סלומון.

 ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: "אני שמחה שהמיזם של פעילים קהילתיים שמגיעים מתוך השכונות ומקדמים את הצרכים של התושבים כמנהיגות מקומית מוכיח את עצמו. יש לי הרבה כבוד לפעילים שתורמים מזמנם וממרצם לטובת האחר וזה מחמם את הלב לראות איך היוזמות שהם מקדמים קורמות עור וגידים בשיתוף מלא של גורמי העירייה שמבינים היטב את החשיבות של הפעילים. זו הזדמנות להודות לפעילים על המעורבות בקהילה והאכפתיות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות