n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / סביון מארחת את טקס פעיל מצטיין של מחוז מרכז

סביון מארחת את טקס פעיל מצטיין של מחוז מרכז

לראשונה, סביון מארחת את טקס הפעיל/ה המצטיינ/ת של מחוז מרכז, בהשתתפות 28 רשויות!

פעיל מצטיין סביון 3
צילום: דוברות מ.מ סביון

בטקס הצדעו לבני ובנות נוער, אשר לאחר מיונים מבין מאות בני נוער מצוינים, ברמה הרשותית והמחוזית, נמצאו ראויים להוקרה מיוחדת על פועלם למען הקהילה והחברה הישראלית.

פעיל מצטיין סביון 1
צילום: דוברות מ.מ סביון

הפעילה המצטיינת מסביון היא הגר ויזל:

הגר משמשת בתור מרכזת צעירה האחראית על צוות חוץ בשבט – צוות שמגיע כל שבוע לשבט "רעם" בראשון לציון, בכדי להעביר פעולות לחניכים ולחזק את השבט. צוות המדריכים שנשלח למטרה זו מונה כ24 מדריכים וראשי גדוד, על כולם מנצחת הגר בצורה ראויה לשבח. בזכות עבודתם המסורה של הגר והצוות, השבט שמנה עד כה בכל שכבה מספר חד ספרתי של חניכים – מונה כיום מעל 30 חניכים בכל שכבה. יישר כח!

את הטקס הנחו אוריין, תלמידת כיתה ט' בחטיבת ביניים סביון גני יהודה, פעילה כמשצ"ית ולוקחת חלק בהרכב המוזיקלי של מרכז הנוער בסביון, ורוי בובליל, תלמיד כיתה י' בתיכון מקיף יהוד, מיוזמי הקמת מחלקת הנוער בסביון וכיום מכהן כיו"ר הדירקטוריון – מועצת הנוער של סביון.

הקהל נהנה מהופעה ראשונה של ההרכב המוסיקלי של סביון, להקת נויבס בהנהלתו המוסיקלית של מיכאל אושרי.

אנו מאמינים כי בידי בני ובנות הנוער התורמים לחברה ולקהילה הכוח להוביל, לשנות ולהנהיג את החברה הישראלית בעתיד -עלו והצליחו!

פעיל מצטיין סביון 2
צילום: דוברות מ.מ סביון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות