n
דף הבית / בקעת אונו / קריית אונו: מוקדמות אליפות ישראל בשחמט לילדים ונוער

קריית אונו: מוקדמות אליפות ישראל בשחמט לילדים ונוער

למעלה מ-300 משתתפים הגיעו השבוע לקריית אונו להשתתף במוקדמות אליפות ישראל בשחמט לילדים ונוער.

שחמט
צילום: דוברות העירייה

מועדון השחמט של המתנ"ס נבחר בפעם השישית לארגן את התחרות וההפקה המורכבת. מבעוד מועד הוצבו עשרות שולחנות ועליהם לוחות כלי השחמט, שעוני המשחק ואולם צ'יינין המקומי היה ערוך ומוכן לפתיחת האליפות.

 

גיל בורוכובסקי מנכ"ל איגוד השחמט הגיע לפתיחת האליפות והודה למתנ"ס קריית אונו על האירוח ואמר שהבחירה בקריית אונו לארח את התחרות שוב הוכחה כנכונה, הכל אורגן בצורה נפלאה על ידי מועדון השחמט המקומי וזו דרך נפלאה לסיים את שנת 2022 בה היו הישגים רבים לשחמטאים הישראליים שעוד ישמעו עליהם בעתיד.

 

למעשה מדובר על שלוש תחרויות במחוזות הדרום הצפון והמרכז והאליפות בקריית אונו היא הגדולה מכולם. האליפות תימשך עד יום חמישי ובסופה יוענקו הגביעים והמדליות לזוכים שיימשיכו לאליפות ישראל בשנה הבאה. ממועדון השחמט של מתנ"ס קריית אונו הגיעו לתחרות למעלה מ -40 משתתפים ומשתתפות שמתחרים בקטגוריות הגיל השונות, מגילאי 7 עד 15.

 

ניר רשף מנהל מועדון השחמט מתנ"ס קריית אונו : "מועדון השחמט של המתנ"ס קריית אונו הוא מהגדולים בארץ ומהווה אבן שואבת לשחמטאים ושחמטאיות מקריית אונו וישובי הסביבה המבקשים להתאמן ולשחק אצלנו. אני גאה בצוות המדריכים והמאמנים שסייעו רבות למתחרים והמתחרות, הן ברמה הטקטית והן ברמה המנטלית ומקווה שנצליח להביא כמה שיותר מהם ומהן לאליפות ישראל. תודה גם לצוות המתנ"ס, שפעל ללא לאות וסייע לארגן את התחרות ומצפים לנו שלושה ימים מלאי התרגשות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות