n
דף הבית / בקעת אונו / אור יהודה: מרכז הקשר מתחדש בזכות תרומה יוצאת דופן

אור יהודה: מרכז הקשר מתחדש בזכות תרומה יוצאת דופן

המרכז שמאפשר מפגש בין הורים שאינם מוגדרים כבעלי משמורת על ילדיהם לבין הילדים עבר מתיחת פנים בזכות שני רמות שדאגה לשיפוץ חדר המשחקים ותמר יזהר שהעניקה את מתנת בת המצווה שלה למקום

מרכז קשר צילום דוברות אור יהודה
מרכז קשר. צילום: דוברות אור יהודה

מרכז הקשר באור יהודה עבר מתיחת פנים בשבועות האחרונים. המרכז, שממוקם בסמטת המעפילים, הוא מקום המאפשר מפגש בין הורים שאינם מוגדרים כבעלי המשמורת על ילדיהם לבין הילדים, כל זאת באווירה של בית חם. התפישה שילד זקוק לשני הוריו לצורך התפתחותו הרגשית והמנטלית מהווה אבן יסוד בפעילותו ובתפקודו של מרכז הקשר.

לאחרונה עבר המרכז שיפוץ, כל זאת בזכות רוח ההתנדבות של שתי מתנדבות יקרות שגייסו למשימה את בני משפחותיהן. שני רמות דאגה לשיפוץ חדר המשחקים בריצוף פרקט, צבע וריהוט. תמר יזהר העניקה את מתנת בת המצווה שלה כתרומה לקהילה בכך שגייסה את בני משפחתה וחברותיה כדי לשפץ את סלון מרכז הקשר בצביעה, פינת יצירה, וילונות וגם סידור וארגון הצעצועים בקופסאות מאובזרות.

תרומתן של השתיים ומשפחותיהן הוסיפה לקירוב הלבבות בין ההורים לילדים במקום, ומאפשרת מפגשים בסביבה נעימה וחמה. השתיים תיארו את חדוות היצירה בהתרגשות רבה והדגישו כי נתרמו מאוד מעצם הנתינה. בשבוע שעבר נערך טקס לסיום עבודות השיפוץ בהשתתפות מנהלת אגף שח"ק, ד"ר אסתי אשל.

ליאת שוחט, ראש העיר, מציינת: "רוח ההתנדבות והתרומה לקהילה מאפיינת מאוד את תושבי אור יהודה. אני רוצה להודות לשני ולתמר כמו גם למשפחותיהן שתמיד יהיו בין הנותנים. יישר כוח ענק על המתנה הנפלאה שהן העניקו להורים, לילדים ולכלל קהילת אור יהודה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות