n
דף הבית / צרכנות / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

החג שלובש לבן, חג שבועות עוד רגע כאן. כל הגבינות והמוצרים שיעשו לכם שבועות טעים, מלא בשיק וקל.

WhatsApp Image 2023-05-14 at 13.39.56
צילום:אבי קקון

לקראת שבועות תנובה מרחיבה את הסדרות Collection  ופיראוס עם: פלח מנצ'גו, פתיתי פטה כבשים וחלומי

 המבצע המרכזי לחג: 50% הנחה על המוצר השני מאותו מותג (על הזול מביניהם) על מותגי פיראוס, COLLECTION, נפוליאון, פתיתי השף הלבן וטופו אלטרנטיב

חדש בסדרת הגבינות המיוחדות COLLECTION:

פלח איבריקו- גבינה ספרדית קשה המורכבת משלושה סוגי חלב המשולבים יחדיו: בקר, עיזים וכבשים. השילוב נותן לגבינה טעם מיוחד ועשיר שמשתלב נפלא הן כמרכיב במנות כמו פשטידות וקישים והן במגש הגבינות.

בנוסף לכך, לרגל החג יחזרו גם המוצרים המסורתיים הבאים: פלח מנצג'ו, פלח איבריקו, פלח גרנה פדנו, משולשי פרומעז ופלח גאודה עיזים בטעם מעודן.

חדש בסדרת המלוחות "פיראוס"

פתיתי פטה כבשים 20% שומן- פתיתי גבינה מלוחה עם המיוצר מחלב כבשים עם טעם עשיר וארומטי. הרכב השומנים שבחלב כבשים מסייע לגוף בעיכול לקטוז, על כן צריכת גבינות כבשים נחשבת כפתרון אפשרי עבור הסובלים מרגישות ללקטוז.

 פרוסות בולגרית מעודנת 5% שומן- הגבינה המוכרת והאהובה, בחיתוך לפרוסות המהוות תוספת מושלמת לאבטיח בקיץ.

 חלומי קפריסאי ממחלבת Dodoni- החלומי של חברת חברת מוצרי החלב היוונית מורכב משילוב של חלב בקר עיזים וכבשים. 

חדש ב"אלטרנטיב":

שיבולת שועל לייט 1 ליטר- המשקה מופחת שומן וטעמו עדין וניטראלי יותר לעומת שיבולת שועל רגיל. המשקה מיועד לצרכנים המבקשים לצרוך את הקפה שלהם עם משקאות מבוססי שיבולת שועל בתחליפים שאינם סויה, אך במקביל מבקשים פתרון עם פחות קלוריות לצד ערכים תזונתיים נוספים, כמו ויטמינים וסידן ובעיקר טעם מעודן.

מהדורות החג המסורתיות של עמק: פתיתי פרמג'אנו רג'אנו, פתיתי מוצרלה 500 גרם, פתיתי טל העמק 200 גרם ופתיתי עמק 600 גרם.

מוצרי שבועות של תנובה קרדיט יחצ (1)
מוצרי שבועות של תנובה קרדיט יח"צ

 

חדש מיורו מחלבות אירופה גבינות מיושנות EZINE מחלב צאן, עיזים ובקר הגבינות, המגיעות ממחוז אזין ומהעיר קאנאקלה בטורקיה, בעלות מרקם עשיר וחלבי

לרגל שבועות, משיקה יורו מחלבות אירופה סדרת גבינות חדשה ממחוז אזין שבטורקיה, הידועה בגבינות הלבנות והמלוחות האיכותיות שלה.

הסדרה החדשה כוללת גבינות לבנות מיושנות ומלוחות בסגנון פטה יוונית, העשויות חלב כבשים, עיזים ובקר.
גבינות האזין הטורקיות, הנעשות בהתאם למסורת המקומית הייחודית, כוללות טעם עשיר ומלא סידן, הודות לתכולת החלב הגבוהה בהן, ביחס לפטה היוונית.
בנוסף, תזונת הצאן והבקר באיזור מועשרת בתימין, שמעניק גם הוא טעם ייחודי לגבינות.
הגבינות מיושנות למשך 8-11 חודשים ומוגנות בחותמת מקור PDO האיכותית של האיחוד האירופאי.

סדרת הגבינות החדשה מצטרפת לשלל ההיצע של יורו מחבלות אירופה, המביאה לישראל את הגבינות ומוצרי החלב של מיטב המחלבות המובילות באירופה, המוצעות למכירה במחירים המשתלמים ביותר.

גבינות יורו מחלבות אירופה. צילום סטוידיו baysberg team
צילום סטוידיו baysberg team

 

 

שבועות במחלבות גד ! מחלבות גד לובשת חג ומציעה מגוון של מוצרים טעימים במיוחד לארוחת שבועות שכולם ידברו עליה, אז מה בסדרה?

גבינת בוראטה היא כדור מוצרלה טרייה ממולא בקרם גבינתי עשיר. הגבינה הזו מככבת בתפריטים של לא מעט מסעדות, ולראשונה מחלבות גד דאגו שנוכל להשיג אותה גם על המדף. עם הבוראטה תוכלו לשדרג מגוון רחב של מנות, מסלטים למאפים שונים ואפילו פיצות. תתקדמו לבוראטה. לא תשכחו את הפעם הראשונה.

הסדרות אהובות של גד לחג:

סדרת הרטבים גד ומיד: סדרת "גד ומיד" הושקה במהדורה מוגבלת בחג השבועות הקודם ונחטפה מהמדפים במהירות. בחג הזה סדרת הספיישל חוזרת, והפעם כדי להישאר! והופכת לסדרה קבועה. סדרת המוצרים האהובה נותנת מענה לשדרוג הארוחה בדרך קלילה ופשוטה עם שלל רטבים טעימים בהכנה מהירה.

  • רוטב מק אנד צ'יז – רוטב קרמי אמריקאי שמשגע את העולם על בסיס גבינת צ'דר איכותית.
  • רוטב קאצ'יו אה פפה   –רוטב המבוסס על גבינת פיקורינו גד ופלפל שחור גרוס, מחממים עם ספגטי ארוך ואוכלים.
  • רוטב  פורצ'יני – רוטב ריקוטה עשיר עם פטריות פורצ'יני, שיהפוך כל מנה למסובבת ראשים. רק לחמם ולהגיש.
  • רוטב בשמל –  רוטב היסוד של המטבח הצרפתי הוא הכלבוינק של החג ויאפשר לכם לעשות איתו אינסוף מנות: מלזניה לפשטידה, רוטב לפסטה ועוד.
  • סדרת הגבינות המגוררות של גד- סוף סוף אפשר לספר שלגד יש סדרה של גבינות מגוררות איתן תוכלו להכין שלל מנות מגוונות עם מוצרלה מגוררת, מוצרלה ארטיג'נאלה, מק אנד צ'יז מגורר וקוואטרו פורמאג'י:

 

קרדיט מחלבות גד
קרדיט מחלבות גד

 

 

 

 

"פסטה ריקו" משיקה כדורי בצק להכנת פיצה, פוקאצ'ה וג'בטה

לרגל שבועות משיקה "פסטה ריקו" מארז חדשני של כדורי בצק באיכות פרמיום, עשויים 100% קמחים איטלקיים, להכנה של פיצות איטלקיות ומגוון מאפים נוספים אצלכם בבית : כדורי הבצק משווקים במארז מיוחד של 3 כדורים במשקל של 250 גרם ליחידה כל אחד ונשמרים בהקפאה, רק להוציא מהמקפיא, להפשיר, לרדד, קצת רוטב פיצה גבינה מעל ולתנור, מושלם! באפס עבודה.

כדורי בצק פרמיום להכנת פיצה של פסטה ריקו צילום GS1
כדורי בצק פרמיום להכנת פיצה של פסטה ריקו צילום GS1

 

לקראת שבועות – סנפרוסט מציעה לקט ירקות לפשטידה

סנפרוסט, החברה המובילה בתחום הירקות והפירות הקפואים, משיקה לקראת חג השבועות לקט ירקות לפשטידה כמהדורה מיוחדת וחגיגית לחג.

הלקט לפשטידה (800 גרם) כולל ברוקולי, כרובית ובצל, השטופים חלוטים וחתוכים בחיתוך קטן וחוסכים זמן בהכנת הפשטידה, והוא מהווה פתרון נוסף של סנפרוסט לקיצור זמן במטבח.

לקט לפשטידה קרדיט יחצ
לקט לפשטידה קרדיט יחצ

 

לקראת שבועות: מעדנות משיקה בצקים להכנת פסטה בהכנה ביתית

מעדנות, החברה המובילה בישראל בתחום המאפים והבצקים הקפואים , מובילה מהלך נוסף של חדשנות במקפיא ומשיקה לרגל חג השבועות, סדרה חגיגית של בצקים להכנת פסטה ביתית. הסדרה כוללת שני סוגי בצקים מרודדים להכנה קלה ומהירה של מגוון סוגי פסטה, בהם: פטוצ'יני, רביולי, לזניה, קנלוני ועוד.

ההשקה החדשנית מגיעה על רקע טרנד האפייה והבישול הביתי, אשר תפס תאוצה משמעותית בשנה האחרונה בנוסף לטרנד הקולינריה הכובש את העולם והשאיפה של רבים להפוך לבשלנים. סדרת הבצקים להכנת פסטה של מעדנות נותנת פתרון זמין קל ונוח להכנת פסטה ביתית עם טאץ' אישי, שיכולה להוות מנה מרכזית בשולחן החג.

בצק לפסטה קרדיט יחצ (1)
בצק לפסטה קרדיט יחצ

 

 

אסם משיקה לראשונה רוטבי פסטה במגוון טעמים ייחודיים לשולחן חגיגי במיוחד

חג שבועות הוא חגיגה קולינרית לאוהבי הפסטה והלזניה, ובכלל כל סוגי הבצקים והרטבים. לקראת חג השבועות אסם יוצאת בצעד מרגש ומשיקה סדרת רטבים חדשה מבית רוטבי פסטה פרפקטו להכנת מגוון מנות קולינריות צבעוניות וטעימות ללא מאמץ. רוטבי הפסטה החדשים יבטיחו שולחן חג מרשים עם מנות צבעוניות, ייחודיות ויצירתיות שיהיו כמובן טעימות, קלות להכנה וקוצרות מחמאות.

סדרת הרטבים החדשה של פרפקטו, מציעה מגוון מרגש של רטבים המכילים חומרי גלם איכותיים וטובים, המרחיבים את מנעד הטעמים למנות הפסטה להכנה ביתית מוצלחת ממש כמו במסעדות האיטלקיות המובילות, כאשר הצרכן כבר לא צריך להשקיע בטיגון קוביות החצילים ובקרמול הבצל, הכל כבר נעשה בצורה הטובה והטעימה ביותר. בסדרת הרטבים שלושה טעמים:רוטב פונגי – בצל מקורמל ופטריות, רוטב פסטו בזיליקום, פסטו מלנזנה – חצילים ועגבניות מיובשות.

רטבי הפסטה ירקות החדשים צילום סטודיו אסם
רטבי הפסטה ירקות החדשים צילום סטודיו אסם

 

משדרגים את הקינוחים לחג השבועות: אסם-נסטלה משיקה פודינג בטעם קרמל מלוח, ופודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון

חג שבועות ידוע כחג העוגות והקינוחים המפנקים. אם מדובר בקינוח חלבי או פרווה, הפודינג הוא מרכיב חשוב לכל עוגה מרשימה וטעימה. כעת, לקראת חג השבועות אסם-נסטלה משיקה מהדורה חגיגית במיוחד– פודינג בטעם קרמל מלוח, ופודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון.

הטעמים החדשים, מהווים בשורה קולינרית ומרעננת לחובבי האפייה שמחפשים אפשרות לגוון את הקינוח לחג, ליצור מאפים, עוגות וקינוחים ייחודיים ובמיוחד לשדרג את עוגות הגבינה המובילות את חג השבועות.

פודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון צילום סטודיו אסם
פודינג בטעם עוגת גבינה בנגיעות לימון צילום סטודיו אסם

 

לקראת חג השבועות הכירו את המיקסר החדש מבית דאבו  DAVO PRO 5750 
מיקסר חזק, יציב ועוצמתי בעל מנוע DC בהספק של 1800W, המיקסר מיועד לבצקי לחמים, עוגות והקצפות.
מגיע עם תצוגת לד דיגיטלית ו-11 מהירויות ייעודיות לתוכנית. 4 תוכניות: לישה, הקצפה, בחישה ומרנג .
קערת נירוסטה בנפח 7 ליטרים עם ידיות סיליקון, מתאים לעבודה של עד 3 ק"ג בצק, פעולת הלישה והערבול אפקטיבית ואחידה.
וו לישה מנירוסטה, אביזר הקצפה עם פטנט 20 חוטים לפעולת הקצפה פלנטרית, תצוגה דיגיטלית המראה זמן עבודה, מהירות והשהייה.
גוף המיקסר בציפוי אלומיניום, משקל המיקסר 12 ק"ג .מתאים לעבודה של עד 60 דק' רצופות עם מערכת קירור מובנית
5 שנים אחריות על המנוע.
ציקסר מבית דאבו מחיר 3490 שח ארקדי רסקין קרדיט צילום (2)
ארקדי רסקין קרדיט צילום

 

מהדורה מיוחדת מקפה עלית:  נמס ICE בטעם נוגט .

הקפה הישראלי האהוב בהשקה חדשה של משקה קפה נמס קר עם חלב בטעם נוגט בפחית מרעננת לדרך

 קפה עלית תחת מותג 'נמס', בהשקה חדשה במהדורה מיוחדת של משקה קפה נמס קר לדרך   – בטעם נוגט, אשר מצטרף לשני משקאות הקפה הקר שהושקו בקיץ שעבר – נמס ICE קלאסי ונמס ICE בטעם וניל. המשקה החדש מכיל חלב והוא ללא חומרים משמרים בדומה לקודמיו.

בינז אייס קופי לאטה קלאסי קרדיט באדיבות סטודיו שטראוס
סטודיו שטראוס

 

 
חג שבועות הוא רק תירוץ ללבוש את הצבע האצילי היוקרתי  הזך הטהור והחגיגי הזה:ב נעלי ספורט  לבנות מהממות של סאקוני  מקולקציית הקיץ החדשה.

בקולקציה החדשה מעניקים בsaucony  פתרונות לרצים למרחקים ארוכים, לפעילות יומיומית וסתם למי שאוהב אופנה ספורטיבית

הקולקציה משלבת  באופן מושלם בין פונקציונליות, טכנולוגיה חדשנית, אופנתיות וטרנדיות והיא מעוצבת מתוך ההבנה שהנעליים הנכונות עושות את כל ההבדל.

רוב  הנעליים מעוצבות  עם ריפוד עבה לתמיכה מרבית. הריפוד  מעניק הרגשת רכות , קל משקל ויש לו את ההתאמה שכל ספורטאי חובב או מקצועי צריך על מנת להוציא מעצמו את הביצועים הכי טובים

סאקוני קיץ 2023 מחיר 299 שח קרדיט צילום יחצ
צילום יחצ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות