n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: בעירייה לקחו ברצינות את המאבק בטרקטרונים

ראשל"צ: בעירייה לקחו ברצינות את המאבק בטרקטרונים

רק מתחילת השבוע הוחרמו ארבעה טרקטורונים ונרשמו ארבעה דוחות על סך מאות שקלים ועוד שמונה אזהרות להורי הילדים. רז קינסטליך: ״נמשיך להילחם בתופעה"

אחד מהטרקטורונים שהוחרמו השבוע
אחד מהטרקטורונים שהוחרמו השבוע. צילום: החברה לביטחון

כפי שכתבנו על כך בשבוע שעבר: https://bit.ly/3whhyfC עיריית ראשון לציון החליטה להילחם בתופעת הנהיגה המסוכנת של ילדים ובני נוער על גבי טרקטורונים חשמליים. לאחרונה על פי הנחייה של ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך בחנו בחברה העירונית לביטחון דרכים להתמודד עם התופעה. הבחינה העלתה כי לרשות פקחי העירייה עומדים שורה של חוקי עזר עירוני המאפשרים פעילות אכיפה כנגד נהיגת ילדים ובני נוער על גבי הטרקטורנים ברחבי העיר.

פעילות הפקחים מתמקדת במספר שכונות בעיר בהן נרשמו פניות רבות של אזרחים שהתלוננו על הסכנה.
במסגרת הפעילות מבצעים הפקחים ואנשי השיטור העירוני פעילות הסברה וכן פעילות אכיפה. מתחילת השבוע הוחרמו ארבעה טרקטורונים ונרשמו ארבעה דוחות על סך מאות שקלים ועוד שמונה אזהרות להורי הילדים
בחברה לביטחון מציינים כי הפעילות כנגד התופעה תימשך גם בימים הקרובים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "כפי שהבטחתי, אנחנו ממשיכים להילחם בתופעה המסוכנת של נהיגה פרועה של בני נוער וילדים על טרקטורונים בעיר. גם השבוע המשכנו במבצעי אכיפה מאסיביים כנגד התופעה המסוכנת הזו, במטרה למגר אותה. לא יעלה על הדעת כי בני נוער ינהגו בפראות ויסכנו את משתמשי הדרך ואת עצמם. נמשיך להילחם בתופעה ולנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו למען בטיחות כלל התושבים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות