n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / הצעה לסדר: לפרק את החברה לביטחון. אריה כהן: "החברה פועלת רק למתן דוחות"

הצעה לסדר: לפרק את החברה לביטחון. אריה כהן: "החברה פועלת רק למתן דוחות"

חבר המועצה הרב אריה כהן מש"ס בהצעה לסדר לפרק את החברה לביטחון בראשון לציון אשר לטענתו עסוקה בהגדלת קופת העירייה ולא שומרת על ביטחון העיר. תגובת העירייה: "בזכות החברה לביטחון, העיר מובילה בכל שנה במדד הביטחון של הלמ"ס."

אריה כהן
צילום: מערכת גל גפן

 

"ידוע לרוב תושבי העיר ולרוב חברי מועצת העיר שהחברה לביטחון וסדר ציבורי, כבר מזמן לא מספקת לא ביטחון ולא סדר ציבורי אלא בפועל היא פועלת כחברה קבלנית לחלוקת דוחות ולהעשיר את קופת העירייה" כך מסר ל"גל גפן ראשון לציון" חבר המועצה הרב אריה כהן שהגיש הבוקר הצעה חדשה לסדר לפרק את החברה לביטחון.

בהצעה לסדר כתב כהן "זה לא סוד שהיום האינדיקציה היחידה למתן זכות קיום של החברה היא העובדה שהחברה מכניסה כספים מהדוחות ומאזנת שנתית את ההוצאות שלה , לולא כך לא הייתה לחברה זכות קיום , אם כן ברור הדבר שהפקחים והעובדים עובדים ביתר שאת וביתר עוז בחלוקת דוחות רבים מאד כדי ליצור את ההכנסות הנדרשות על מנת לאזן את ההוצאות המנופחות והמוגזמות ובזה להצדיק את קיומה. הייתי מחריש אילולא התאווה למתן דוחות ברמה מטורפת לא הייתה באה על חשבון התושבים השבויים בידיים שלכם"

כהן ציטט במכתבו כי ראש העיר רז קינסטליך גם היה בעד לפרק את החברה לביטחון בזמן שהיה סגן ראש העיר. "אני רוצה לצטט את דברי רז קינסטליך מתקופה שהוא היה הפטרון הפוליטי של כל הפאבים והמועדונים בעיר שהבליינים היו מקבלים דוחות" כתב כהן,"ואלה הם דברי קודשו ,ציטוט, "תמיכתי בהקמת החברה לביטחון הייתה טעות שאני מצר עליה, תמכתי בכך מתוך אמונה והבנה כי מטרתה היא הגברת הביטחון האישי של תושבי העיר, לצערי החברה עושה שימוש פסול בסמכויות הרחבות שהעניקה לה העירייה" סוף ציטוט. חברים יקרים הילד צודק בכל מילה שלו ואני תומך בו וברעיון המבריק שלו לפרק את הפרסה הזו שנקראת החברה (לחוסר) ביטחון (וחוסר) סדר ציבורי.

אם לא מספיק דברי החכמה של הראש אז נצרף אליו את דבריו החכמים והצודקים של ממלא מקומו ירום הודו מוטי עגמי ולהלן ציטוט מנאום חוצב להבות בכנס בחירות שלו לראשות העיר. "מטרת ההקמה של החברה לביטחון הייתה לשפר את הביטחון לתושבים, בפועל מהקמת החברה, הביטחון לתושבים ירדה פלאים, אבל כמות הדוחות גדלה פי 5 בערך לסדר גודל של כ 200,000 דוחות בשנה . מסחטת הכסף של החברה לביטחון לא תימשך, אנחנו לא נמשיך את המתכונת הקיימת וכו' וכו' סוף ציטוט.

דברים נלהבים אלה של רז ומוטי צודקים ונכונים ואפשר רק להוסיף עליהם שמאז ועד היום הילד גדל והבעיות של החברה גדלו איתו ביתר שאת . התחושה המאוד כואבת שהחברה נהפכה להיות היום צבא פרטי של בביצקי לחסל לכאורה חשבונות עם תושבים תמימים שהסתבכו או הסתכסכו עם האנשים הלא מתאימים ודי לחכימה ברמיזא (העובדות המזעזעות שמורות במערכת לעת הצורך).

לכן והיות שאני מכבד מאד את רז ואת מוטי אני מציע לאמץ את דבריהם ולהעלות הצעה לסדר המועצה כדלקמן: מועצת העיר תקבל החלטה לפרק את החברה (הקבלנית למתן דוחות) ולהחזיר את העבודה הקשה הזו לעובדי עירייה במסגרת אגף במינהל קהילה או אפילו מספיק מחלקה במסגרת האגף לחינוך החרדי. אולי שם זה יתנהל יותר טוב מאשר שהוא מתנהל היום. (ואין לי התנגדות שמחזיק התיק ימשיך להיות חבר המועצה שמואל גמיל) גם ככה לא עושים שם כלום" כך מסכם את הצעתו לסדר, הרב אריה כהן.

תגובת עיריית ראשון לציון: "לאחר שחבר המועצה כהן שלח אתמול הצעה לסדר מבישה וגילנית כנגד כהונתו של מנכ״ל החברה לביטחון בשל גילו ובכך פסל סקטור שלם של עובדות ועובדים מסורים שיכולים לעבוד ותורמים לשוק העבודה ונפסלו על ידו רק בשל גילם, החליט היום חבר המועצה לשנות את ההצעה ולבקש פתאום לסגור באופן גורף את החברה לביטחון ולמען האמת, אנחנו מעט מבולבלים.

לגופה של טענה – לפני שחבר המועצה כהן מבקש לסגור את החברה לביטחון, נזכיר כי בזכות החברה לביטחון ופקחיה, העיר ראשון לציון מובילה בכל שנה במדד הביטחון של הלמ״ס כעיר שתושביה מרגישים מוגנים ובטוחים ביותר מכלל הערים בישראל. בזמן שבערים אחרות, יש רק יחידות פיקוח עירוני שמטרתם לתת דוחות חנייה בלבד, פקחי החברה לסדר וביטחון, עושים הרבה יותר מכך ויש להם חלק עצום בסדר הציבורי והביטחון העירוני – בשגרה ובחירום, שאין כדוגמתו בכל הארץ."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות