n
דף הבית / בת ים / גלים של נתינה עמותת הגל שלי מתרחבת ומחפשת

גלים של נתינה עמותת הגל שלי מתרחבת ומחפשת

עמותת הגל שלי מבת ים, המקדמת נערים ונערות בסיכון באמצעות גלישת גלים מגיעה לראשונה לנהריה עם מרכז חדש ומשרות חדשות.

צילום מסך 2023-08-17 ב-10.16.21

במרכז הגל שלי מחפשים חובבי הגלישה מאזור נהריה שרוצים לקחת את האהבה שלהם צעד קדימה ולסייע לקדם בני נוער בסיכון באמצעות גלישת גלים

עמותת הגל שלי הוקמה על ידי ירון וקסמן ועומר טולצ'ינסקי, צעירים סטודנטים לחינוך שהחליטו לקחת את תשוקתם לחינוך ולחברה עם אהבתם השנייה – גלישת גלים. יחד הם מצאו כי ניתן לסייע לבני נוער בסיכון למצוא בחזרה את האחיזה שלהם על חייהם באמצעות ההתמודדות עם איתני הטבע ועלייה חזרה אל הגל ומשם אל חיי הקהילה, חמושים בכלים להתמודד עם אתגרים והזדמנויות בחיים..

המרכז שעתיד להיפתח בנהריה יהיה השמיני במספר לאורך חופה של ישראל ויפעל לסייע לנערים בסיכון בעיר ובסביבתה. זאת לאחר עשור של פעילות בעיקר באזור המרכז וקידום למעלה מ-8,000 בני נוער ישראלים.  

רוצים גם?

בימים אלה, בהם המרכז החינוכי החדש רוקם עור וגידים, בעמותה מחפשים עובדים ומתנדבים אשר ישמחו להשתלב בעשייה של הגל שלי. "אנחנו מחפשים אנשים טובים שרוצים לתמוך בבני נוער תוך מתן כלים, הן לחיים והן לגלישה", מספר וקסמן. "המתנדבים והעובדים יהפכו להם לחלק בלתי נפרד ממשפחת הגל שלי ויסייעו בתמיכה המקצועית והאנושית מדויקת שאותה ירכשו על ידי הצוות הותיק".

אם אתם מתעניינים להתנדב או לעבוד עם צוות הגל שלי במרכז החינוכי החדש, אנא צרו קשר עם הגל שלי בטלפון: 03-6029293או בדוא"ל: [email protected] ביחד, נבנה חברה טובה ונתמוך בבני הנוער להצליח לגלוש על הגלים של חייהם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות