n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: בעקבות נפילת הטיל, מפקד פיקוד העורף נפגש עם ראש העיר

גבעת שמואל: בעקבות נפילת הטיל, מפקד פיקוד העורף נפגש עם ראש העיר

מפקד מחוז דן, אל״ם אריאל בליץ: "לאחר בחינת נהלי החירום אני סמוך ובטוח כי גבעת שמואל תדע להתמודד עם כל תרחיש"

צילום: דוברות העירייה
צילום: דוברות העירייה

מפקד מחוז דן בפיקוד העורף, אל״מ אריאל בליץ, הגיע לביקור בגבעת שמואל ונפגש עם ראש העיר, יוסי ברודני, בעקבות ההתמודדות עם המערכה המתמשכת מדרום, ירי הטילים אל עבר גוש דן והנפילה בגבעת שמואל ביום שבת האחרון.

כזכור, סמוך לשעה 14:20 יום שבת, נפל טיל ברחבת החנייה של המתנ"ס הקהילתי בגבעת שמואל.נגרם נזק לרכוש ולבתים הסמוכים למתנ"ס אולם אין נפגעים בגוף.

בפגישה נכחו סגן ראש העיר יעקב ויליאן, מנכ"ל העירייה גבי חדד, מפקד נפת גנים בפקע"ר, אל"מ (במיל') חזי זכריה, מפקד יקל"ר גבעת שמואל, סא"ל (במיל) רוני ברהום ונציגים נוספים מפיקוד העורף ומעיריית גבעת שמואל.

במפגש סקרו השניים את פעילות גופי החירום העירוניים בהתאם לנהלי החירום שנקבעו מראש ואת התמודדות ראש העיר ובעלי התפקידים, בטיפול בנפילת הטיל בחניון המתנ"ס לפני מספר ימים.

מקום נפילת הטיל. צילום: דוברות העירייה
מקום נפילת הטיל. צילום: דוברות העירייה

 

מפקד מחוז דן, אל״ם אריאל בליץ: "התרשמתי מאוד מהמוכנות והתפקוד הראוי לכל הערכה של ראש העיר ועובדי העירייה בניהול אירוע נפלית הטיל בלב אזור מיושב במרכז גבעת שמואל. לשמחתנו לא היו נפגעים בנפש, אולם גם לאחר בחינת נהלי החירום אני סמוך ובטוח כי גבעת שמואל תדע להתמודד עם כל תרחיש – כפי שגם עשתה בהצלחה רבה,  בהתמודדותה האזרחית עם התפרצות נגיף הקורונה".

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: "״אני מודה לפיקוד העורף על שיתוף הפעולה עם עיריית גבעת שמואל בנושא המוכנות לחירום, ועדת מל"ח והמאמצים לשמירה על שגרת החיים למרות אתגרי השעה. השבוע עמדנו במבחן וכולי תפילה שלא נזדקק לעמוד למבחן נוסף, קשה יותר, אולם אני יכול להבטיח לתושבים שעירנו ערוכה להתמודד עם כל אירוע. בתוך כך, אבקש מהתושבים להמשיל להקפיד על הנחיות פיקוד העורף, לא להתקבץ בקבוצות גדולת, להישאר קרובים למרחבים המוגנים, להיכנס אליהם עם הישמע האזעקה ולא לצאת עד חלוף 10 דקות. הוראות אלו מצילות חיים ויש כאמור להישמע אליהן".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות