n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / רמת גן: 249 אופנוענים נפגעו בתאונות דרכים בעשור האחרון

רמת גן: 249 אופנוענים נפגעו בתאונות דרכים בעשור האחרון

עמותת אור ירוק פרסמה הבוקר (שלישי) את הנתונים על תאונות הדרכים בקרב רכבי הדוד גלגלי בעיר

1

17 רוכבי אופנועים וקטנועים צעירים (16-24) נהרגו בתאונות דרכים בערים בשנת 2022 – השנה קטלנית ביותר בעשור האחרון, כך עולה מנתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס. מהנתונים עולה כי בעשור האחרון זינק מספרם של הרוכבים בצעירים ההרוגים בערים ולמעשה הכפיל את עצמו פי שניים ויותר. שמונה רוכבים צעירים נהרגו בתאונות דרכים בערים בשנת 2013. עשור לאחר מכן כאמור, 17 רוכבי אופנועים וקטנועים מצאו את מותם בתאונות דרכים בתחום העירוני.

·ברמת גן נפגעו 249 רוכבי אופנוע וקטנוע צעירים (16-24) בעשור החולף (2022-2013) מהם שני רוכבים נהרגו. בשנת 2022 נפגעו בתאונות דרכים בעיר 17 רוכבים צעירים, מתוכם אחד נפצע קשה.

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת אור ירוק: "שנת 2022 ממשיכה את מגמת עליה ברוכבי האופנועים והקטנועים הצעירים ההרוגים בערים  של העשור האחרון. במקרים רבים מדובר בנערים שחלקם עוד לא סיימו את התיכון ומאחורי כל הרוג ישנה משפחה שחייה נהרסו. זוהי נורת אזהרה שבמשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים להתייחס אליה בכובד ראש. שנים של הזנחה בתהליך הכשרת הנהגים וקיצוץ תקציבי בטיחות הובילו אותנו למציאות עגומה וכואבת. יותר ויותר בוחרים לעשות שימוש באופנועים וקטנועים, לעיתים בכדי לעסוק בתחום השליחויות. למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים אסור לתת יד לחברות שלא דואגות לחיי השליחים שלהם ונושא הבטיחות כלל לא נמצא על סדר יומם. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים חייבת ליישם את התכנית הלאומית לבטיחות בדרכים המונחת על שולחנה, אשר במסגרתה ניתן יהיה להפחית את היפגעותם הגבוהה של רוכבים צעירים בתאונות דרכים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות