n
דף הבית / ראשון-לציון / ספורט ראשון לציון / הרעידה שגדעה את חלום הזהב

הרעידה שגדעה את חלום הזהב

בעקבות רעידת האדמה ההרסנית בטורקיה, אליפות אירופה בחץ וקשת, בוטלה ונגוז חלום הזהב במכבי ראשון לציון

שמאי ימרום צילום ניר שועלי

אסון רעידת האדמה בטורקיה גרם בין היתר לביטול אליפות אירופה באולם לירי בחץ וקשת ובכך גם לצ'אנס האחרון של שמאי ימרום ממכבי ראשלצ לזכות בתואר אירופי בקטגוריית הנוער בטרם יעלה לבוגרים וייכנס למסלול האולימפי.

ממש בימים אלה יכול היה שיאן העולם ושיאן אירופה בן ה-18, שמאי ימרום, יחד עם קשתי צמרת נוספים ממכבי ראשל"צ, להיאבק על מדליות ועל כרטיס למשחקי אירופה.

למרות שהעיר המארחת, סמסון, רחוקה מאזור הרעש, החליטו הטורקים שלא לארח את הטורניר בעת שרבבות אזרחים קבורים תחת ההריסות וכשעדיין נמשכים החיפושים אחר ניצולים.

ימרום, שכבר זכה פעמיים בעבר במדליות כסף באליפות אירופה לנוער ונחשב לכשרון הגדול ביותר שצמח אי פעם בארץ, נאלץ לוותר על חלום התואר האירופי, ותחת זאת להמשיך ולהתאמן השבוע כרגיל במטווח הקשתות של מכבי ראשל"צ בספורט-כיף.

ימרום: "חבל אבל אני מבין כי מדובר באסון גדול שדוחה הכל. אני כבר עכשו מתכונן לגראנד-פרי באנגליה בעוד כחודשיים שם אתמודד על כרטיס למשחקי אירופה לבוגרים שיתקיימו הקיץ".

יחד עם ימרום היו אמורים להמריא לטורקיה, שירה איפרגן, שהיא אלופת ישראל בקשת אולימפית, אייל רוזינר, המדורג רביעי באירופה בנוער, ושחר קליינר, מדליסט ארד בתחרות סבב הגביע האירופי, כולם ממכבי ראשל"צ.

שמאי ימרום צילום ניר שועלי (3)

שמאי ימרום- צילומים: ניר שועלי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות