n
דף הבית / בת ים / בת ים חינוך / בת ים: חוזרים ללמוד עם התרגשות וחשש

בת ים: חוזרים ללמוד עם התרגשות וחשש

על רקע הגל הרביעי והצבע האדום הבוהק בו נמצאת העיר בת ים, עשרות אלפי תלמידים צפויים לפתוח היום (רביעי 01.09) את שנת הלימודים החדשה

פתיחת שנת הלימודים (1) ברוכים הבאים בית ספר צילום דוברות עיריית בת ים
צילום ארכיון: דוברות עיריית בת ים

בשעה טובה, הבוקר (01.09) תיפתח שנת הלימודים תשפ"ב ועשרות אלפי תלמידים צפויים לחזור אל הכיתות והגנים במסגרות הלימוד השונות, אך בניגוד לשנים קודמות, השנה החגיגה צפויה להיות חלקית בלבד. אחוז לא קטן של תלמידים, יישאר בבית ולא יגיע אל היום הראשון של שנת הלימודים החדשה.

הסיבות, קשורות כמובן להתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה ולעובדה שבבת ים, נכון להיום, ישנם קרוב ל- 1500 חולי קורונה מאומתים ומתוכם תלמידים רבים. בנוסף, הורים רבים החליטו לחכות עד אחרי החגים עם שליחת הילדים חזרה אל מוסדות החינוך, מהחשש כי יידבקו רגע לפני ראש השנה וישבשו את התוכניות המשפחתיות לחופשים הרבים שעוד לפנינו. בחודש ספטמבר צפויים ימי לימוד בודדים מה שהקל על החלטת חלק מההורים, לחכות עוד קצת לפני שישלחו את ילדיהם אל הכיתות.

כך או כך, אף אחד לא ייקח לתלמידים הרבים ובמיוחד לתלמידי כיתות א' שייכנסו לראשונה אל כיתות הלימוד, את יום החג שלהם, בתקווה שבין כל הבדיקות, המסיכות וההגבלות, יצליחו גם ליהנות מהיום הראשון ללימודים ולצלוח אותו בשלום. בהצלחה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

שלט חוצות עוסים 2 צילום דוברות ראשון לציון

בראשון לציון עו"סים כבוד

תפריט נגישות