n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראש העיר מככב בקמפיינים של ערים אחרות

ראש העיר מככב בקמפיינים של ערים אחרות

שי קינן חבר מועצת העיר חולון שמתמודד לראשות העיר העלה סרטון בו משבח את ראש העיר רז קינסטליך ולומד ממנו: " פעם בשבועיים רז יורד לשטח ופוגש תושבים"

למדתי
המתמודד לראשות העיר בחולון שי קינן

הבחירות לראשות העיר יתקיימו בעוד כשבועיים אם לא יהיה עיכוב נוסף של הרגע האחרון בעקבות המלחמה. לאחר שקט במגזר הפוליטי העירוני, החלו חברי מועצה ומתמודדים לראשות העיר בכל הארץ לחזור ולפרסם את חזונם.

שי קינן חבר מועצת העיר חולון מזה כעשר שנים מתמודד לראשות העיר וזוכה לאהדה רבה ברחוב החולוני. לפי סקר מכון קנטאר בהנהלת דודי חסיד  שנערך לפני כחודש, מוביל קינן עם 39% לעומת ראש העיר המכהן מוטי ששון עם 20%.

בדומה לראש העיר רז קינסטליך גם שי קינן גבר צעיר, כריזמתי ונמרץ.

בסרטון שהעלה קינן הוא מספר בשבחו של ראש העיר רז קינסטליך ולומד ממנו כיצד להיות קשוב לתושבים ולסייר בשטח:

"אני למדתי מרז קינסטליך משהו" אומר קינן בסרטון "פעם בשבועיים לוקח רז את כל הצוות המקצועי שלו ופוגש תושבים, זה דבר שאקח בחשבון"

כידוע, שם הסיעה בה בחר קינסטליך היינה "רק ביחד" שזה הוא חזונו, עיר שהיא קהילה אחת גדולה ושראש העיר מנהל אותה עם הרבה מקום והקשבה לתושבים. זאת ראינו בחמש השנים שמכהן, ההקשבה לתושב, הסיורים בשטח, המפגשי שכונות ועוד.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות