n
דף הבית / רמת גן / חשש לאלימות בגן: אז שהילדים יענשו

חשש לאלימות בגן: אז שהילדים יענשו

במעון נעמת סרבו לבקשה של משרד החינוך להוציא מטפלות מהפעוטון בשל תלונה על אלימות, והחליטו במקום על פיתרון יצירתי במיוחד

גנים 2 גן ילדים צילום דוברות עיריית בת ים

הבוקר(חמישי) קיבלֹוֹ הוֹרים ב״גן נעמת״ את ההודעה הבאה: ״לצערנו עלינו להודיע כי כיתת הפעוטות במעון לא תפעל בימים הקרובים עקב החלטה שקבלנו ממשרד החינוך, אשר מונעת העסקה של שתי מטפלות בכתה בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה.אנו עושות כל מאמץ לפתוח את הכתה בהקדם. יוסדר זיכוי כספי להורים.אנו מתנצלות על אי הנוחות״, מאחורי ההודעה,הנהלת הגן השייך לרשת המוכרת.

״זה פשוט הזוי, קיבלנו את ההודעה בוקר ונתנו לנו להתמודד עם המצב כאילו לאף אחד אין עבודה או סדר יום.אנחנו מבינים שהסיפור נסוב סביב חשד לאלימות בגן, שנבדק בעבר ולא הוכח, ואין ספק שזה חמור, אבל במקום להוציא  את הנפשות הפועלות מהגן, החליטו להעניש אותנו, ההורים בל תאריך חזרה לגן ובלי לדעת מה קורה ומתי זה יסתיים״ אומרת אחת האמהות ל״גל גפן רמת גן״.

מנעמת נמסר בתגובה: ״לפני כ4 חודשים הגישה אמא תלונה בעקבות מקרה של תאונת תלמידה במעון. לאחר שבחודש ינואר זומנו מנהלת המעון והמטפלות למשטרה, לא התקבלו ממצאים כלשהם לגבי אלימות או פגיעה בילדה. עקב הרישום במשטרה, בימים האחרונים התקבלה הודעה ממשרד החינוך לפי חוק הפיקוח, האוסרת על נעמת להמשיך להעסיק בשלב זה את המטפלות. הוגש על כך ערעור למשרד החינוך. עם כל הרצון הטוב ועקב מחסור ארצי בכח אדם, לא נמצא צוות חלופי שיבטיח את שלומם וביטחונם של הילדים ולכן נאלצנו לסגור את הכתה. להורים הובטח זיכוי כספי. אנו עושות כל מאמץ לגיוס צוות ולפתיחת הכתה מחדש בהקדם״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. זה בהפודים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

98403960-b268-4ea0-8d3c-0cb27bc6a23d

״אני נאבק עבור עיר שתיתן חינוך ביטחון אישי וחיי קהילה עשירים״

תפריט נגישות