n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: חילופי כיסאות במועצה הדתית

ראשל"צ: חילופי כיסאות במועצה הדתית

אייל לוי נבחר בשבוע שעבר ליו"ר המועצה הדתית, הוא יחליף את ישעיהו מלכה שכיהן בתפקיד בשנים האחרונות

אייל לוי צילום פרטי
היו"ר החדש אייל לוי - צילום: דוברות ראשון לציון

שינוי במועצה הדתית בראשון לציון: השבוע נבחר יו״ר חדש – אייל לוי. לוי, כיהן כחבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד, וידוע בפעילות ציבורית ענפה. הוא משמש כיו"ר מתנ"ס שיכון המזרח, ואף קידם את שיפוץ המרכז המסחרי ומעונות יום לילדים בעלי מוגבלות בשכונה.

הישיבה נערכה בשבוע שעבר, ובמהלכה נבחר לוי פה אחד לתפקיד. כאמור, מדובר בהיסטוריה קטנה במועצה הדתית כאשר ישעיהו מלכא יסיים את תפקידו לאחר שכיהן מס' קדנציות ברצף ובמצטבר כ 24 שנה בתפקידי יו"ר.

עם סיום ההצבעה, חייגו שר הדתות, מתן כהנא, ורב העיר, יהודה דוד וולפא, ובירכו את ראש העירייה, רז קינסטליך, ואת לוי על בחירתו לתפקיד. כמו כן, נבחר רונן זינגר לגזבר המועצה הדתית.

אביו של אייל, שלמה לוי ז"ל, נפטר לפני כארבע וחצי שנים בהיותו בן 69. שלמה היה פעיל חברתי ואיש ציבור במשך יותר משני עשורים. הוא כיהן כסגן ראש העירייה וכ-יו"ר וועד שכונת שיכון המזרח ועוד.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני מברך את אייל לוי על בחירתו לתפקיד יו"ר המועצה הדתית בראשון לציון. מדובר בתפקיד חשוב עם הרבה מאד אחריות והשפעה על הקהילה והעיר. אני מודע ליכולת הרבות של אייל לוי, ואין לי ספק שהוא יצליח בתפקידו ויעבור את האתגרים הניצבים בפניו למען תושבי העיר ראשון לציון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות