n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מזעזע: נעצר במפעל בראשון לציון אחרי 20 שנה שרצח חיילת

מזעזע: נעצר במפעל בראשון לציון אחרי 20 שנה שרצח חיילת

20 שנה לאחר רצח מרגריטה לוי באילת, הוגש כתב אישום נגד סמי אבו אל עסל, תושב יפו בן 51, בגין הרצח ועבירות מין שביצע. לפי האישום, הוא דקר שש פעמים את לוי, שהייתה בת 20 בעת שנרצחה. במהלך השנים האחרונות עבד במפעל בראשון לציון ושם גם נעצר.

רצח
צילום: דני סולומון רפרודוקציה

את הרצח הקשה הזה אין כמעט איש שלא זוכר: מרגריטה לוי (20) הגיעה לאילת ב-2003 כדי לעבוד במלצרות לפני הלימודים באוניברסיטה. 4 ימים לאחר מכן נרצחה וגופתה נמצאה בגינה ציבורית עם סימני אלימות קשים, כעת 20 שנה אחרי פוענח הרצח וכתב אישום הוגש היום לחשוד המרכזי סמי אבו אל-עאסל, תושב יפו בן 51 שנעצר במפעל בו עבד בשנים האחרונות בראשון לציון, באזור התעשיה החדש. 

לפי כתב האישום שהוגש היום דקר סמי אבו אל-עאסל  שש פעמים את לוי, שהייתה בת 20 בעת שנרצחה. 

ביוני 2003 הגיע לוי לאילת לחפש עבודה שם פגש אותה אל עסל – שעבד אז בדוכן שווארמה בשם "לאפה בר" במרכב תיירות באילת.

מכתב האישום עולה תמונה קשה בה סמי אבו אל-עאסל,  תקף מינית את לוי ז"ל, חנק אותה, הכה אותה בראשה, בפניה ובגפיה העליונים ודקר אותה למוות בחזה לאחר מכן עטף את גופה בשמיכות ועם קבל חשמלי קשר את הגופה עם השמיכות, על ראשה שם מגבת והשליך את הגופה בפארק באילת.

 

בבקשת המעצר הוצגו הראיות שהובילו לאישום, ובהן חוות דעת של המכון לרפואה משפטית שממנה עולה התאמה בין ה-DNA של הנאשם ברצח לבין הזרע שנמצא, וכן התאמה בין ה-DNA שלו ל-DNA שהופק מהמגבת שעטפה את ראש לוי בעת מציאתה; עדות מתלוננת שאבו אל-עסל תקף אותה מינית 10 ימים לאחר הרצח, עדות בעלת השמיכות המעידה על הוצאת השמיכות מביתה והיכרות עם הנאשם; איכון לוי בסמוך למקום שבו עבד אבו אל-עסל.

 לפי האישום, לאבו אל-עסל עבר פלילי הכולל 13 רישומים קודמים בגין עבירות רכוש, סמים וניסיון שיבוש מהלכי חקירה. בנוסף, הוא הורשע ב-2004 בתקיפה מינית ונשלח ל-11 שנים בכלא.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. היום כל מעסיק יכול חדרוש גיליון יושר מכל עובד שלו שמונפק במשטרה.
    מעסיק של בעל עבר פלילי של 13 אישומים, צריך לדעתי גם לתת את הדין.

  2. מחבל ימח שמו לחלט לו את הבית והרכוש ולתת למשפחה פיצוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות