n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: תן נלכד במלכודת ציידים שהונחה בזדון

ראשון לציון: תן נלכד במלכודת ציידים שהונחה בזדון

פנייה שהגיע למוקד 106 על כלב שמשתולל בגדר תיל התבררה בעצם כי מדובר בתן שנלכד במלכודת ציידים בזדון, ד"ר תומר ניסימיאן מהשירות הוויטרינרי חילץ אותו והוא הועבר לשירות הווטרינרי להמשך שיקום.

WhatsApp Image 2023-03-14 at 19.14.28

השבוע התקבלה פנייה במוקד העירוני 106 על ״כלב שנלכד בתיל״ באזור הסופרלנד.
כשד"ר דיאנה זילברמן ומפקח בעלי החיים משה כץ מהשירות הווטרינרי העירוני הגיעו למקום, התברר כי הכלב הוא למעשה תן משתולל שקשור בכבל מתכת.
השניים הזעיקו את ד"ר תומר ניסימיאן, רופא וטרינר עירוני ומ"מ מנהל השירות הווטרינרי, שטשטש את התן וחילץ אותו ממלכודת ציידים מאולתרת שכנראה הושארה במקום על ידי עובדים זרים.
התן הועבר לטיפול המחלקה הווטרינרית ולשיקום, בתיאום עם רשות הטבע והגנים, ואף בוצעו פעולות משותפות עם הרשות במטרה למגר את התופעה.

ד"ר יהונתן אבן צור, מנהל השירות הווטרינרי העירוני, מציין כי פגיעה בחיות בר מהווה עבירה על החוק והשירות הווטרינרי לא יהסס לפעול ולשתף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים, בראשם הרט״ג, בכדי למנוע תופעות כאלה ולהגן על הסביבה הטבעית הסובבת את העיר.

 

 

WhatsApp Image 2023-03-14 at 19.04.20

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אנשים קקה, כל הכבוד לכל מי שהציל אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות