n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: קשישים ניצולי שואה נשדדו בביתם

ראשון לציון: קשישים ניצולי שואה נשדדו בביתם

השודדים הגיעו לבית הקשישים וגנבו עשרות אלפי שקלים כאשר בכל הזמן בתם רואה את הפריצה במצלמות האבטחה

שודד בדירה צילום מצלמות אבטחה
י המשפחה

ביום חמישי האחרון בשעה שבע וחצי בערב יצאו זוג קשישים ניצולי שואה לקניות בסופר הסמוך לביתם, כעשר דקות לאחר שיצאו מהבית הגיעו שודדים לביתם, פרצו את הדלת והחלו לחפש דברי ערך וכסף, מה שהם לא ידעו הוא שיש מצלמה און ליין ושבתם של הקשישים צופה בהם לאורך כל הפריצה.

"זה היה מפחיד" מספרת ד' תושבת העיר המתגוררת סמוך להוריה, "הסתכלתי בפלאפון שמחובר למצלמות של הורי בבית וראיתי שהם יצאו, גם דיברנו לפני בפאלפון וידעתי שהם בקניות הכל חשוך, אבל פתאום מישהו הסתובב בבית, קראתי מהר לבעלי, ראיתי שהאורות נדלקים וזוג גברים מסתובבים בבית, התקשרתי כמה פעמים ומיד רצתי לכיוון הבית של ההורים כשבדרך כבר התקשרתי למשטרה".

ד' הגיעה לבניין בבית הוריה שכשהיא משוחחת עם המוקדנית של המשטרה שביקשה ממנה להמתין לניידת למטה ולא לעלות לדירה. "כשחיכיתי למטה ראיתי את זוג הפורצים הגנבים יוצאים מהיציאה האחורית של הבניין, המשטרה עוד לא הגיעה, המוקדנית ביקשה ממני לעקוב אחריהם, הלכתי בזהירות, ראיתי את הרכב השחור שנכנסו אליו ואז הם פשוט נסעו לפני שהמשטרה הגיעה".

מספר דקות לאחר שנעלמו זוג הפורצים, הגיעה המשטרה שלקחה עדות וטביעות אצבעות אבל הפחד נשאר להוריה של ד'. "ההורים שלי ניצולי שואה, אבא שלי מיום חמישי מסתגר בחדר ולא רוצה לדבר עם אף אחד, היה סכום נכבד של כסף שהם חסכו שקל לשקל כדי להזדקן בכבוד שנגנב מהם. לגנוב מקשישים ניצולי שואה זה התחתית של התחתית, מי יכול לעשות דבר כזה? לקח לנו 3 ימים רק לסדר את הבית מהבלאגן שעשו, כואב לי על ההורים שלי שבגילם צריכים לעבור טראומה כזו"

כעת מחכה ד' שהמשטרה תפתח את מצלמות הרחוב ותמצא את מספר הרכב שנסעו בו צמד השודדים. "יש לי תמונות שלהם מהמצלמות בבית, יש סרטונים, אני מאוד מקווה שיתפסו אותם, הם היו לי ביד ונמלטו."

מהמשטרה נמסר בתגובה :"התיק בחקירה ויבדקו כלל מצלמות האבטחה לצורך איתור חשודים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. משטרה שנמצאת במרחק דקות מהאירוע מראה רק שמשהו נרדם בשמירה אין לסמוך עליהם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות