n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פוענחה פרשת סחיטה באתר בנייה בראשון לציון

פוענחה פרשת סחיטה באתר בנייה בראשון לציון

היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחה בתום חקירה סמויה, פרשיית סד"ח (סחיטת דמי חסות) באתר בניה בראשון לציון, הכוללת חשד לשוד טרקטור ודרישת כספים באיומים. בהתאם לממצאי החקירה הוגש כתב אישום נגד 3 בני משפחה מג'ואריש, לצד חילוט רכביהם והארכת מעצרם עד תום ההליכים

משאית צילום דוברות משטרת ישראל
צילום: דוברות משטרת ישראל

היחידה המרכזית של מחוז מרכז עצרה לפני כשלושה שבועות בתום חקירה סמויה, 3 תושבי ג'ואריש בני משפחה אחת, בחשד לעבירות סחיטה באיומים ושוד בנסיבות מחמירות, במסגרת סחיטת דמי חסות באתר בניה בראשון לציון, לרבות שוד הטרקטור מהאתר וגרירתו אל מתחם המשפחה ברמלה, וכן שוד אלים ולקיחת הטלפון הנייד של הקורבן, לאחר שהבחינו כי ניסה לתעדם בשעת מעשה.

ראשיתה של הפרשיה לפני כחודש, עם קבלת דיווח בדבר חשד לשוד טרקטור מאתר בניה וגרירתו אל מתחם משפחה בשכונת ג'ואריש, לצד איומים מצד הנאשמים כלפי עובדי חברה באתר בניה ודרישה של 100,000 ₪ אחרת "יטפלו בהם, יסגרו להם את האתר וישרפו להם את הכלים".

עם התפתחות החקירה, הצליחה המשטרה לאתר את הטרקטור ולהשיבו לבעליו, לצד איסוף ממצאים כנגד 3 החשודים – תושבי שכונת ג'ואריש – האחד בן 40 ושניים בשנות ה – 20 לחייהם, כאשר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי – השלושה נעצרו והועברו לחקירה במשרדי הימ"ר.

מעצרם של השלושה הוארך מעת לעת בבימ"ש בהתאם לצורכי החקירה, ובתום איסוף כלל הראיות הועבר התיק לעיון והחלטת הפרקליטות אשר הגישה נגד השלושה כתב אישום חמור ובקשת מעצר עד תום ההליכים, לצד חילוט 2 כלי רכב – מסוג טויוטה ו – BMW, אשר שימשו את השלושה עפ"י החשד לביצוע העבירות.

מפקד מחוז מרכז – ניצב אבי ביטון שיבח את הימ"ר על חקירה מאומצת בתיק מסוג זה והדגיש כי: "מדובר בהישג מקצועי וערכי, עם מסר ברור של מדיניות אכיפה אפקטיבית ועוצמתית, נגד תופעות פשיעה ומשפחות פשע בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז, לשם מיצוי מלוא חומרת הדין עם פורעי החוק, למען שלום הציבור ובטחונו, לצד חשיבות הדיווח למשטרה על מנת שנאכוף בהתאם."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

העדות

היכל התרבות מאיר ניצן מציג: הסרט עדות ליום השואה

תפריט נגישות