n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: צעיר התחשמל ונמצא במצב קשה מאוד!

ראשון לציון: צעיר התחשמל ונמצא במצב קשה מאוד!

אירוע חריג בתחנת הרכבת במשה דיין כשצעיר בן 23, התחשמל ככל הנראה מכבל חשמל ופונה אל בית החולים כשהוא מונשם

חובשים פראמדיקים צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

אמש (שני) בשעה 22:16 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גבר שהתחשמל בשדרות משה דיין בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה,העניקו במקום טיפול רפואי לגבר בן 23 וביצעו פעולות החייאה שכללו שימוש במפעם (דפיברילטור). הצעיר קיבל 6 מכות חשמל וכשחזר הדופק, פונה אל בית החולים וולפסון בחולון כשהוא מורדם ומונשם.

החובשים של מד"א אלירן בקאלו וכפיר ורסנו שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "כשהגענו למקום הובילו אותנו לצעיר ששכב מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. העברנו אותו למקום בטוח ומיד התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן מכות חשמל ממכשיר מפעם (דפיברילטור). אחרי דקות ארוכות של פעולות מצילות חיים ומתן 6 מכות חשמל ליבו של הצעיר שב לפעום, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה והוא מונשם."

שמואל מלכה חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הוא התחשמל ואיבד את הכרתו. ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות תוך מתן שוקים חשמליים מדפיברילטור ולאחר שחזר דופק ונשימה הוא פונה לבית חולים במצב קשה".

מחקירה ראשונית של המשטרה, עולה כי הצעיר ככל הנראה נגע בכבל חשמלי בזמן שעסק ב"פארקור" ובאחת הקפיצות, התחשמל ואיבד את הכרתו. החוקרים החלו בבדיקת מצלמות האבטחה במקום ובאיסוף עדויות.

החייאה חובשים פראמדיקים צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות