n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: בתאל זרח, תושבת העיר, קיבלה את אות אקים ישראל עבור תרומתה והישגיה הרבים למען אנשים עם מוגבלות

רמלה: בתאל זרח, תושבת העיר, קיבלה את אות אקים ישראל עבור תרומתה והישגיה הרבים למען אנשים עם מוגבלות

היום התקיים כנס של עמותת אקים, בו נכחו מאות חברי וחברות הארגון. במהלך הכנס, הוענק 'אות אקים למובילי דרך' ע"ש נדרה ג'נטאזי ז"ל בעבור הישגים יוצאי דופן ומובילות חברתית.
השנה, נבחרה לקבל את האות תושבת רמלה, בתאל זרח, בת 30 עם מוגבלות שכלית, שבחרה להגשים את החלומות שלה ולהוכיח שהכל אפשרי .

קרדיט אילן ספירא-בתאל זרח – אקים רמלה
קרדיט צילום: אילן ספירא-בתאל זרח - אקים רמלה

הסיפור של בתאל הוא הוכחה חיה שבעזרת עבודה קשה – חלומות מתגשמים. זרח, בת 30 מרמלה, אישה צעירה עם מוגבלות שכלית, החליטה לרדוף אחר המטרות שלה, ואחרי שנים של מחשבה והתלבטות היא התחילה לעבוד בגן לחינוך מיוחד בו היא עוזרת לילדים המתקשים בכלל ההיבטים. היום בנוכחות מאות חברי עמותת אקים, קיבלה זרח את אות אקים למובילי דרך  בעבור הישגיה ותרומתה לחברה.

זרח לא עוצרת בחלום אחד, חלום נוסף ומשמעותי שלה היה להגיש ברדיו ולתת במה לאנשים עם מוגבלות, כמוה. בזכות מנהל רדיו רמלה (106fm)

יקיר גרשוני שהאמין בה, כיום היא בעלת תכנית רדיו שבועית – 'הכוכבים של בתאל'. במסגרת התכנית, בתאל מארחת אנשים המתמודדים גם הם עם מוגבלות מכל רחבי הארץ ומשוחחת איתם על ההתמודדות שלהם, על האתגרים ועל החלומות. בנוסף בתאל היא גם שחקנית בתיאטרון אקים רמלה וכשמה כן היא – זורחת על הבמה.

ראש העיר רמלה מיכאל וידל: "אני שמח ונרגש להתבשר על זכייתה של תושבת רמלה, בתאל זרח, בפרס מטעם ארגון אקים", בתאל היא תושבת העיר רמלה, יקרה ומיוחדת, בעלת קסם שמגיע עמה לכל מקום. בתאל משדרת באופן קבוע ברדיו המקומי שלנו כאן בעיר, ב-106FM, עובדת בגן לחינוך מיוחד, פעילה חברתית, ומתנדבת ומסייעת מתי ולמי שצריך". מוסיף וידל,"אין זה סוד שאוכלוסייה עם צרכים מיוחדים היא נושא שאני משקיע בו ומטפח אותו רבות. מדובר בנושא החשוב לי – ואף לרעייתי אירית – באופן אישי. זו זכות גדולה עבורי, כנבחר ציבור וראש עיר, לקדם את נושא האוכלוסיות עם צרכים מיוחדים, ואני אמשיך לפעול כך, ואף ביתר-שאת, בעתיד".

בני פרג'ון, יו"ר אקים רמלה, באר יעקב, מ.א. גזר: אנחנו בסניף אקים גאים בתאל על ההישג המדהים. ללא ספק היא זכתה בתואר "מובילת דרך" בזכות ולא בחסד. בתאל לא נותנת למוגבלות להגביל אותה ומשיגה כל מה שהיא רוצה. היא חיה חיים מלאים ומעוררי השראה, עובדת בעיריית רמלה, משחקת בתיאטרון אקים רמלה, מקיימת הרצאות על ההתמודדות שלה וגולת הכותרת, בעלת תכנית רדיו שבועית. בתאל היא ההוכחה לכך שעם קהילה תומכת ומחבקת כמו בעיר רמלה, שנותנת הזדמנות שווה לכל אדם, השמיים הם הגבול".

כנס "מתחברים 2022" של אקים התקיים כחלק מתפיסת העולם של אקים שאנשים עם מוגבלויות צריכים להתנהל בשוויוניות בחברה ולהשתלב במסגרות השונות בקהילה. בכנס, חברי אקים קיימו דיונים בסוגיות המעסיקות אותם וקיבלו כלים על מנת להתמודד עם אותן סוגיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

אביטל ענווה צילום דוברות משטרת ישראל

ראשון לציון: מי ראה את אביטל?

תפריט נגישות