n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: מכת כנימות על עצים בעיר

ראשון לציון: מכת כנימות על עצים בעיר

תושבים בעיר מתלוננים על כנימות בעצים בשכונות בעיר אשר גורמות לנזק כבד ברכבים וגורמים לדבק במדרכות. העירייה: "בימים אלה משתולל ברחבי הארץ נגיף הכנימה הצמרונית אשר מייצר חומר דביק הנוזל מהעץ למדרכות"

WhatsApp Image 2022-09-28 at 17.26.30
הדבק על המדרכות מהכנימה הצימרונית

תופעה חדשה ומטרידה בעיר: כנימות על עצים אשר גורמות לדבק על המדרכה ונזק לכלי הרכב. התופעה שהתחילה בחודשיים האחרונים התפשטה לרוב שכונות העיר ומהווה מטרד לתושבים.

" זה פשוט מטריד" מספרת תושבת נחלת יהודה" כל המדרכה מתחת לעצים הללו נראת כאילו שפכו במקום מים, אלה שלא מדובר במים אלה בדבק שלא יורד מהנעלים . פתחנו עשרות פניות בנושא במוקד 106 ואין שום התייחסות, הכלב שלי חוזר הביתה שכל הרגלים שלו דביקות, בהתחלה לא הבנתי מה יש לו ברגלים עד ששמתי לב שהם פשוט מלאות בדבק , הנעלים שלי מלאות בדבק שלא יורד, זה מפגע לכל דבר ועניין.

תושב נוסף בנווה ים סיפר כי התופעה גדלה בחודש האחרון בנווה ים " זה נראה כאילו העצים הדביקו אחד את השני, אי אפשר להחנות את כלי הרכב מתחת לעצים כי הדבק פשוט נופל על גג המכונית ולא יורד, זה גורם נזק לפח, פנינו למוקד ולא נעננו, צריך לשלוח בעל מקצוע לטפל בתופעה הזו, או לגזום את העצים, לא ברור למה מחכים, העצים האלה חולים וככל הנראה מדבקים אחד את השני.

 

תגובת עיריית ראשון לציון:
״בימים אלה משתולל ברחבי הארץ נגיף הכנימה הצמרונית, אשר מייצר חומר דביק הנוזל מהעץ למדרכות. משרד החקלאות עובד כרגע על הדברה ידידותית לסביבה, שכן – כיום ההדברה הקיימת היא מחומרים כימיים חזקים שהשימוש בהם אסור באזור מאוכלס בשל שמירה על בריאות התושבים. עיריית ראשון לציון נערכת לשטיפות העצים עם גרניק ומתגברת את ההשקייה בעיר על מנת לסייע בטיפול התופעה, בנוסף יבוצע ניקוי מאסיבי של המדרכות על מנת להסיר את החומר הדביק שמייצר הנגיף העצי״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

4 תגובות

  1. לראש העיריה לא איכפת מהמפגעים, הכי חשוב שהוא נוסע ברכב סופר מפואר, יגואר!!!!! מעניין מאיפה? איך? מאד מעניין !!!!

  2. ממש לא רציני התשובה צריל מידי לטפל בזה .ולפצות את התושבים על שתיפת הרכבים שעלתה לי מעל 150 שקל כדי לנקות את פח הרכב והצבע ירד ביחד אפ הדבק תמה שתושב עושה משהו לא נכון מקבל ישר כנסות ודוחות אבל שהעירה טועה אין עונש רק תלונות וביקורות של תושבים שמישהו יקום ויכך אחריות ויתפטר שישן בהמידה

  3. נְגִיף (וִירוּס; מלטינית: Virus, "רעל") הוא גורם מידבק בגודל תת-מיקרוסקופי שתלוי במנגנוניו של תא חי ('מארח') כדי להתרבות.
    הגדרת ויקיפדיה של נגיף.
    להבא תבדקו את המונחים, לפני שאתם מפרסמים כתבה כזאת, שכל מטרתה היא הנדסת תודעה.
    כנימה היא חרק ולא נגיף !!!

  4. ומה עם מכת החולדות ? אני חיה בבית מבלי לפתוח חלונות , מחשש שהם יכנסו לי הביתה .
    כל השכונה מלאה בחולדות ( יהודה לייב פינסקר 46)
    יורדים לזרוק זבל החולדות מתרוצצות לך ומשמיעות קולות של איומים , פשוט השתלטו פה מרגישות הכי בנוח .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות