n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / בנות ובני הנוער ישמשו כעוזרי המציל בראשון לציון

בנות ובני הנוער ישמשו כעוזרי המציל בראשון לציון

כחלק ממיזם התעסוקה הגדול של אגף הנוער והצעירים בו הועסקו כ 100 בני נוער ברשות המקומית, הוקם קורס עוזרי מציל בשיתוף אגף החופים.

קורס נוער עוזרי מציל צילום דוברות ראשון לציון
צילום: איתי מתתיהו

בני הנוער, שנבחרו במיוחד למשימה, רוכשים את הכלים לעבוד כעוזרי מציל, ומסייעים בין היתר לבעלי מוגבלויות לטבול בים בבטחה. הקורס, שעתיד להסתיים בעוד כשבוע, יהפוך אותם רשמית לבעלי הסמכה לעבוד בחוף הים לצד המצילים הוותיקים.

בסיום הקורס בני הנוער היקרים יועסקו על ידי העירייה בסוכות המציל השונות ויתנו מענה לתושבים. השנה יש כ 18 נערים ונערות שעוברים את הקורס. מי שמלווה את בני הנוער הם צוות אגף נוער וצעירים ממרכז הנוער גלים בשכונת נווה חוף.

תאיר אהרוני, 16 משתתפת בקורס: "נרשמתי לקורס מצילים כשאין לי מושג מה אני הולכת לעבור, הקורס התחיל לפני לא הרבה זמן ובזמן הקצוב שהיה לי עברתי חוויה מדהימה, הכרתי חברים ואנשים חדשים, הספקנו לתפעל אירוע רחצה לנכים, לעבור קורס מד"א, להתלוות למצילים ועוד. הרגשת הנתינה מדהימה ובכללי והחשיבה והרעיון על ללמד בני נוער על הצלה, על הים, על לעזור ולתת – הוא מדהים."

איתי מתיתיהו – סגן ראש העירייה ומחזיק תיק נוער וצעירים: "זה לא מובן מאליו שהנוער הופך חלק אינטגרלי מהצוות בחוף הים.  זו השנה הרביעית שלי במיזם ומשנה לשנה אני מתרגש לראות את הנוער שלנו בפעולה. כמדי שנה, בנות ובני הנוער ממרכז הנוער גלים שבנווה חוף, שהוכשרו להיות עוזרי מציל, מסייעים לבעלי המוגבלות להיכנס למים בעזרת עגלות נגישות, חשוב לנו  שתהיה להם המעורבות החברתית ושידעו כיצד לתרום לקהילה.

בו זמנית, אנחנו מתגברים את כוח ההצלה בחוף ומוצאים לנוער תעסוקה. הרווח הוא של כולנו. בהזדמנות זו אאחל לכלל התושבות והתושבים חופשת קיץ מהנה ובטוחה. אני מודה לצוות המקצועי באגף נוער וצעירים ואגף החופים ולכלל השותפים שלנו בעיריית ראשון לציון."

איתי מתתיהו. צילום: פרטי

איתי מתתיהו- צילום פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות