n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: יאנה בלום שוחררה לביתה לאחר שנאשמת במותו של פעוט

ראשון לציון: יאנה בלום שוחררה לביתה לאחר שנאשמת במותו של פעוט

יאנה בלום בת 24 מראשון לציון, היא הנהגת שסטתה מהנתיב על כביש 40, התנגשה ברכב שהגיע ממול וגרמה למותו של מעיין דומנוביץ בן העשרה חודשים. על פי החשד נהגה כאשר בדמה פי 3 אלכוהול מהמותר וגם תחת השפעת סמים. היום שוחררה לביתה. עו"ד גיא שמר ושלמה ערד: אנו מברכים על החלטת בית המשפט. כעת יאנה תשהה לצד משפחתה ותקבל טיפול רפואי ראוי שיאפשר לה לנהל את משפטה.

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה

בית משפט השלום בבאר שבע שיחרר ממעצר היום (שלישי) את תושבת העיר יאנה בלום בת ה-24  הנאשמת בהמתה בקלות דעת של הפעוט מעיין דומנוביץ בן השנה. לפי החשד הייתה בלום תחת השפעת אלכוהול ומריחואנה.

מעיין דומנוביץ צילום פרטי

 

החשדות המיוחסים לה: המתה בקלות דעת, נהיגה בשכרות והשפעת סמים.

זאת לא הפעם הראשונה שבלום נעצרת. לפני 6 שנים, נתפסה נוהגת בשכרות אך בית המשפט החליט על עונש קל יחסית וגזר עליה שלילת רישיון לשלושה חודשים וקנס מגוחך של 500 שקלים. היא עצמה טענה בחקירתה כי אינה זוכרת דבר ממה שקרה.

כאמור, התאונה הקטלנית שזעזעה מדינה שלמה, התרחשה ביום העצמאות בכביש 40 ליד צומת הנגב בין באר שבע לירוחם. בלום, סטתה מנתיבה והתנגשה חזיתית ברכב משפחת דומנוביץ' מהישוב נוקדים. מעיין הפעוט נהרג במקום, אביו ואחיו בן ה-7 נפצעו קשה מאוד. גם אם המשפחה עדיין מאושפזת ולא נשקפת סכנה לחייה.

לאחר דיון היום הוחלט ע"י כבוד השופט נסר אבו טהה כי בלום תהיה תחת איזוק אלקטרוני במעצר בית בראשון לציון זאת לאחר שעורכי דינה גיא שמר ושלמה ערד טענו בין היתר כי מצבה הנפשי והפיזי אינו טוב בעקבות התאונה : שני קיבועי פלטינה בידיים, עברה שני ניתוחים הן ביד שמאל והן ביד ימין,שבר בצוואר, מקובעת ושבר פתוח באגן וכי הערבים שנבחנו על ידי הצדדים בבית המשפט היינם אנשים בוגרים ואחראים, המבינים את משימת הפיקוח שנוטלים על עצמם כערבים וכמפקחים עבור בלום.

עו"ד גיא שמר ושלמה ערד: אנו מברכים על החלטת בית המשפט. כעת יאנה תשהה לצד משפחתה ותקבל טיפול רפואי ראוי שיאפשר לה לנהל את משפטה

 

 

 

WhatsApp Image 2023-05-16 at 19.11.21
עו"ד גיא שמר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות